четвртак, 18. јун 2015.

ŠTRAJK GLAĐU ZAPOČINJEM 1. JULA!


Poštovani čitaoci,

uočio sam kako su mnogi pogrešno shvatili datum kada započinjem štrajk glađu, odnosno da sam to najavio za 16. juni. Precizno sam rekao POSLIJE 16-og, a nakon okončanja bolovanja!


Dakle, stanje stvari je ovakvo - bolovanje mi je zaključeno sa 1. julom i to će biti datum započinjanja štrajka glađu!


Produženje bolovanja do tog datuma je svojevrstan kompromis između mene i ljekara. Lično sam htio da to okončam ove sedmice, a ljekari su predlagali produženje. 

Međutim, dalje produžavanje bolovanja mi je neprihvatljivo samo iz jednog razloga - DA SVOJIM PRETPOSTAVLJENIMA OMOGUĆIM DA ME SUSPENDUJU i izvedu ostalo šta su naumili.


Kako doznajem planirana je moja suspenzija kao oblik pritiska da prestanem pisati o kriminalizaciji u vrhu naše policije. Po pitanju sprečavanja štrajka glađu doznajem kako namjeravaju da me silom izbace iz zgrade, pa čak i da me prinudno sprovedu na prijedorsko odjeljenje psihijatrije!


Narednih dana ću se ponovo obratiti predsjedniku Miloradu Dodiku, Odboru za bezbjednost NS RS i ministru Draganu Lukaču da ih konkretno obavijestim o okolnostima najavljenog štrajka glađu. Ako ništa drugo, ono bar neće moći glumiti iznenađenost događajima koji će uslijediti.




ZA SVE DALJE INFORMACIJE -


ČITAJTE ZABRANJENOG ANALITIČARA!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.