недеља, 5. јул 2015.

POKRENIMO PRVI REFERENDUM U REPUBLICI SRPSKOJ!


Dragi prijatelji,

onemogućili su mi pristup Net-u u mojoj kancelariji i pomislili kako su me se "riješili", kad gle čuda - EVO ME OPET!


Moram cinično primijetiti da samo retardirane osobe mogu pomisliti kako je danas moguće nekome onemogućiti pristup Internetu.

No, pustimo bene i pozabavimo se aktuelnim dešavanjima!

Dakle, u sutrašnjem broju EURO BLIC-a možete pronaći tekst o mom štrajku glađu. To znači da se medijska blokada, kakvu je Režim uspostavio nad mojim aktivnostima, ruši kao kula od karata.


Sutra štrajk nastavljam ispred zdrade CJB Prijedor i svi koji su u prilici pozvani su da navrate, čisto da "prebacimo koju". Mislim da ću još sutra i prekosutra izdržati, tako da sam dostupan svima koji imaju želju doznati nešto o organizovanom kriminalu, o najtežim zločinima u Republici Srpskoj i ino. Odgovaram na sva Vaša pitanja!


Na kraju, dragi prijatelji predlažem Vam da zajednički izvedemo 


PRVI REFERENDUM U REPUBLICI SRPSKOJ


sa referendumskim pitanjem:




Za ovu namjenu kreirao sam Fejsbuk stranicu sa nazivom Republika Srpska, koju možete pronaći na:




Ukoliko ste zadovoljni aktuelnim stanjem - NA ČINITE NIŠTA!

Ukoliko niste zadovoljni dovoljno je da ISKORISTITE OPCIJU DIJELJNJE/RAZMJENA!

Razmjenom ove fotografije izjašnjavate se kako niste zadovoljni stanjem u Republici Srpskoj i time vlastima i institucijama poručujete to.

Nemojte se zavaravati da ovim putem nećete poslati jasnu poruku onima koji treba da to čuju. Možemo za nekoliko dana da bukvalno preplavimo društvene mreže ovim pitanjem. Kad pojedinci već nameću referendumska pitanja, pa hajde da pođemo od onog esencijalnog - KOLIKO SMO ZADOVOLJNI DRUŠTVOM U KOM ŽUVIMO?


Na kraju, zamolio bih čitaoce sa boljim informatičkim znanjem od mog da preuzmu dalje djelovanje ove Fejsbuk stranice. Adresa na koju je registrovana je r.srpska15@gmail.com , a lozinka je - banjaluka (mala slova, kako piše)...




Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.