петак, 10. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - DESETI (POSLJEDNJI) DAN!



Dragi prijatelji, kako sam juče najavio - danas sam okončao štrajk glađu ispred CJB Prijedor kojim sam protestvovao protiv kriminalizacije u policiji i društvu uopšte.

Tokom dana stao sam još jednom ispred zgrade i pokazao da od protesta ne odustajem. Doduše, kako je moj Poslodavac (MUP RS) postavio stvari - ništa drugo mi nije  ni preostalo! No, otom-potom! Pred nama je popriličan broj postupaka i o tome će javnost biti obaviještena.

Od današnjih dešavanja pomenuću samo da

 novinar Blic-a Nikola Morača ruši tabue!

Današnjim tekstom je ponovo dokazao da postoje novinari koji se ne tresu ili skakuću na svaki mig vrha MUP-a RS-e, nego da misle svojom glavom, drže do svojih principa i ovom društvu žele dobro. Takve uvijek treba istaći kao pozitivne primjere!
 

Što se tiče ostalih dešavanja, završavam tekst kojim će biti sublimirani obzirom da se tiču jedne tematske cjeline.

Na kraju, ostaje mi još da se zahvalim svim građanima, čitaocima i dobronamjernim ljudima koji su mi ovih dana nesebično pomagali. No, neizmjerno se moram zahvaliti svojoj I UŽOJ i ŠIROJ PORODICI koja je zajedno sa mnom morala preživjeti ovu dramu. Bez podrške porodice teško da bih ostvario ovaj svoj naum. Pri tom, ne stidim se reći kako mi porodica nastoji pomoći da prebrodim i naredni period krize na kakvu nas je moj Poslodavac osudio. 

Časno sam  radio svoj posao i više nego zaradio svaku marku koju je društvo odvojilo za moj rad. I onda dolazi grupa bitangi kakva smatra da može kršiti sva moguća prava i profesionalne standarde. Nasilno su mi nametnuli bolovanje samo kako bi mi mogli odbijati 30 odsto od primanja, odnosno kako bi me sveli na svega 200 maraka mjesečno. Izgladnjivanjem moje porodice nastoje me pokolebati. Samo tu nisu računali sa mojom porodicom koja je spremna i materijalno da me pomaže, tako da moja djeca ipak neće gladovati.

Da pojedinci imaju stida na ove riječi bi reagovali, ali svi odavno znamo kakve su to bitange i poturice. Žalosno, ali istinito - poturice vladaju Srpskom. Bili mi gladni ili ne - porurice će za mene ostati poturice, pa ma šta sami o sebi mislili.


Čitajte - ZABRANJENOG ANALITIČARA!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.