среда, 1. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - PRVI DAN


Poštovani čitaoci,


danas u 09,00 časova, kako sam i najavio, započeo sam sa štrajkom glađu. Štrajk ću izvesti na način da ću u prostorijama CJB Prijedor boraviti neprekidno dok mi zdravstveno stanje to bude dozvoljavalo.


Ukoliko me uočite ispred zgrade Centra to znači da sam izbačen napolje, no, trotoar je mjesto sa kog me ne mogu otjerati (bar se nadam!).


Mnogi me pitaju kakav je konkretan zahtjev mog štrajka i tu ih začuđuje moj odgovor. Konkretno, jedino šta tražim jeste da javnost "progovori" o problemu kriminalizacije u strukturama policije. Da li postoji kriminalizacija u vrhu naše policije konkretno ukazuju krivični predmeti na kakvima sam radio, a kako su okončani već sam pisao na ovom Blogu. Znači, kontrola krivičnih predmeta može utvrditi jasnu povezanost pojedinaca iz policijskih struktura i organizovanog kriminala. Sve šta ja tražim (GODINAMA) jeste da se prekontrolišu tačno određeni predmeti.


Ono šta je ovdje posebno indikativno jeste da Predsjednik Republike Milorad Dodik, bivši saziv Odbora za bezbjenost NS RS-e (onaj Stevandićev), te ministri policije Stanislav Čađo, Radislav Jovičić i Dragan Lukač ODLIČNO ZNAJU na koje predmete se moj zahtjev za kontrolom odnosi. Ioako su na to zakonski obavezni prozvani nikada nisu izvršili svoju obavezu u smislu vršenja kontrole. Time indirektno pokazuju kakav je njihov odnos spram organizovanog kriminala i teških zločina kakve su pretrpili brojni pojedinci i društvo.






Ta tako žestoko promovisana "borba protiv korupcije i kriminala" jeste lažna i krajnje manipulativna, a da je to tako jasno dokazuju krivični predmeti čiju kontrolu sam predložio.
Uglavnom, na ovom blogu ću svakodnevno izvještavati o događanjima oko i samom toku štrajka glađu.


Čitajte ZABRANJENOG ANALITIČARA!



Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.