понедељак, 6. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU – SEDMI DAN!


 Dragi prijatelji, 


ovaj post ide u ranim časovima obzirom da tokom dana nemam pristup Net-u, ali i zbog bojazni da neću imati snage za dalja javljanja.





Kako ste mogli vidjeti, juče sam protestvovao ispred zgrade CJB Prijedor i danas to namjeravam nastaviti. Vrućina me mnogo iscrpljuje, ali inat me održava. Doduše, i riječi podrške kakve mi upućuju građani i pojedine kolege (normalno, one nižerangirane kao što sam i sam) vraćaju mi snagu i pomažu da guram dalje.





Danas me je mnogo povrijedila izjava monstruma Gojka Vasića. Zamislite njegove zabrinutosti za moje „zdravlje“. Poručiti da bi „medijska podrška mogla ugroziti moje zdravlje“ može samo neko iz gebelsovske škole. I još kaže kako mi „MUP ne može okrenuti leđa“. Pa, gospodine direktore, vaskoliki MUP Srpske će vama „vidjeti leđa“ kada budete sprovođeni u tunjički pritvor.

 

GOJKO VASIĆ UCJENJUJE MILORADA DODIKA!


Ukoliko se Gojko Vasić nada da će dovijeka postojati zaštita   kakvu mu Dodik iznuđeno pruža, tu se grdno vara. Za one neupućene reći ću da je Gojko Vasić svojevremeno došao u posjed dokumentacije koja teško inkrimiše Milorada Dodika i time ga ucjenjuje da trpi kriminalizaciju kakvu ovaj provodi kroz policijske strukture.





O svom štrajku obavijestio sam predsjednika Milorada Dodika, Odbor za bezbjednost i ministra Dragana Lukača, kao tijela zakonski nadležna za kontrolu rada policije. Međutim, Milorad Dodik nema hrabrosti Vasića ni upitati šta se događa i to je sasvim jasan pokazatelj njegove ucijenjene pozicije. No, neće ni Dodik ni Vasić dovijeka!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.