петак, 30. септембар 2016.

Apel institucijama BiH za zaštitu života i prava

Obraćam se najvišim političkim institucijama Bosne i Hercegovine (Predsjedništvo, Savjet ministara i Parlamentarna skupština), te nadležnim agencijama - Agencija za prevenciju korupcije i Koordinaciju borbe protiv korupcije BiH i Agencija za istrage i zaštitu BiH, sa molbom da me u svojstvu uzbunjivača zaštite od brutalnog i nezakonitog progona pojedinaca iz MUP-a Republike Srpske.

Nadležna tijela molim da u što hitnijem vremenu pruže mi zaštitu života i prava obzirom da postojeće okolnosti ukazuju na tešku ugroženost. Dana 19.08.2016. obratio sam se Agenciji za prevenciju korupcije i prijavio kako načelnik CJB Prijedor Dalibor Ivanić protiv mene vodi nezakonito disciplinsko gonjenje zbog toga što sam javnost uzbunio povodom teških oblika sistemske političke korupcije. U toj prijavi nisam naveo one ključne i najteže oblike organizovanog kriminala i korupcije, zbog kakvih tražim zaštitu, a primarno zbog tajnosti podataka.

Tokom posljednjih nekoliko dana situacija je kulminirala nakon što sam najavio da ću od institucija Bosne i Hercegovine tražiti adekvatnu zaštitu kakva pripada osobama koje prijavljuju kriminal i korupciju u institucijama. Kako bi spriječili ovakvo moje obraćanje nadležnim tijelima, pojedinci pokreću nezapamćenu hajku protiv mene.

Juče su, tokom mog izvođenja protestnog performansa ispred CJB Prijedor, pripadnici policije maltretirali moju porodicu, a zatim su i mene fizički napali. Na vrhuncu terora lažno su me optužili da sam ugrozio sigurnost načelnika Dalibora Ivanića.

Iz saopštenja MUP-a vidim do kojih granica su pojedinci spremni ići u sprečavanju mog obraćanja nadležnim institucijama i prijavljivanja počinjene korupcije. Neistinitim tvrdnjama o tome da sam počinio krivično djelo, da sam liječen na psihijatriji i da sam deklarisani protivnik institucija Republike Srpske nastoji se omalovažiti moja ličnost, kao i moji navodi o kriminalizaciji u insitucijama.

Uz to, pošto sam trenutno hospitalizovan u prijedorskoj bolnici, nastoje pošto-poto uhapsiti me prilikom napuštanja bolnice.

Zato molim da službena lica navedenih agencija što hitnije me kontaktiraju tokom hospitalizacije. Cilj ministra Lukača, načelnika Ivanića i njihovih saučesnika jeste da me uhapse prije obraćanja institucijama države.

Lažno su me prijavili za počinjeno krivično djelo samo kako bi time stekli mogućnost da pretresu moju kuću i oduzmu mi dokaze njihove odgovornosti. Zato je važno da svoja saznanja i dokaze dostavim nadležnim institucijama prije nego me u tome onemoguće. Na taj način mogu obezbjediti status uzbunjivača i dobiti potrebnu zaštitu.

Na kraju, ističem da to što Republika Srpska nema adekvatne propise i instumente zaštite uzbunjivača nije prepreka da državne institucije izvrše svoje obaveze. Bosna i Hercegovina, kao članica Savjeta Evrope, ratifikovala je više međunarodnih konvencija o zaštiti prava uzbunjivača i time je u obavezi da i meni pruži potrebnu zaštitu.

U nadi da ću dobiti traženu pomoć i zaštitu čekam dalje reakcije nadležnih.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.