петак, 9. децембар 2016.

Majka i sin protiv korupcije


Dragi moji,

obećano - izvršeno: danas smo majka Zora i ja realizovali protest ispred objekta CJB Prijedor u cilju obilježavanja Međunarodnog dana borbe protiv korupcije.


Oko 13,00 časova pozicionirali smo se ispred zgrade prijedorske policije. Ja sam ponovo stavio povez preko očiju, prelijepio usta i bodljikavom žicom vezao ruke. Na ovaj način simbolički sam predstavio situaciju u kakvoj žive građani Srpske: moraju biti slijepi, nijemi i gluvi, te ne smiju ništa činiti. Možda takva slika nekom djeluje zastrašujuće, ali sasvim realno prikazuje šta Režim po pitanju korupcije očekuje od građana .

Za to vrijeme majka je dijelila prigodne letke u kakvima objašnjavam razloge protesta, te pojašnjavala zainteresovanim prolaznicima šta se događa.

Ovde moram pomenuti i svojevrstan fenomen kakav je razotkriven tokom protesta. Iz zgrade su sa bar polovine prozora zaposleni (uglavnom policajci) posmatrali šta se događa. I to su činili neprikriveno! Tako su na građane ostvarivali svojevrsno zastrašivanje, pa je sasvim razumljivo većina prolaznika zaobilazila nas u širokom luku, odbijala letke ili skretala poglede. Kod građana očigledno postoji strah od policije kao u vrijeme OZN-e ili UDBA.



Zbog takve situacije protest smo nastavili na gradskom trgu. Tu već imamo sasvim drugačiju situaciju: građani su uzimali letke, interesovali se o čemu je riječ, fotografisali me, ispoljavali podršku. Znači, kad nema "UDBE" i građani se ponašaju prirodnije. To naprosto ne bi trebalo biti tako. Po difoltu građani bi trebalo da vjeruju policiji, da u uniformi vide sigurnost, a nikako opasnost ili nevjericu.

No, kako god jedna hrabra majka je stala uz svog sina u borbi protiv rak rane ovog društva - korupcije! Nadam se da će i drugi roditelji preduzeti bar nešto u nastojanju da svojoj djeci osiguraju bolje sutra. I ja sve činim zbog budućnosti moje djece!


Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.