среда, 22. фебруар 2017.

Dodik me kandiduje za predsjednika Srpske!?



Ministar Lukač će sasvim izvjesno dati mi otkaz nakon 22 godine časne službe u MUP-u. To me navodi da već danas započnem sa traženjem novog posla, a mnogo mi se „dopada“ funkcija Predsjednika Republike Srpske.


Do narednih opštih, a time i predsjedničkih, izbora ima još godinu i po. Možda se to nekom čini kao daleka budućnost, no, ukoliko sa moje pozicije (običnog građanina) poželite doseći tako visok nivo vlasti, onda je krajnje vrijeme da započnem sa kampanjom.

Možda (čuj možda!) neću uspjeti u realizaciji mojih želja, ali to je prilika da Dodika i kompaniju nagrdim tako da im se uši zacrvene. Gone me krivično, disciplinski i kako god uspiju, a samo zbog nekoliko desetina tekstova u kakvima sam objelodanio ISTINU o Dodiku, Lukaču i pojedincima čija imena ne zavređuju pominjanje. Valjda misle da sam „ispucao“ svoje adute, pa vele da mi se osvete. E tu uveliko griješe!

Brojne informacije koje teško inkriminišu Dodika i njegove posilne još uvijek nisam objavio. One ključne „kapitalce“ čuvam za sam finiš kampanje, a do tada ići će stotinjak tekstova kakvi će pojedincima opasno dizati krvni pritisak.

Elem, tekstovi i objelodanjivanje istine  tek su instrumenti degradiranja protivnika, dok ono u šta se primarno uzdam jesu pojedine ideje kako potpuno srušiti ovaj nakaradni politički sistem koji razara Srpsku i BiH već decenijama. Neke „trikove“ ću prezentovati i građanima i političkim kvazielitama od kakvih će im se dizati kosa na glavi (pa i ona vješto ofarbana).

Da građani znaju koliko je jednostavno, za svega par mjeseci, razoriti ovakav nakaradan sistem vjerojatno bi to odavno učinili. Očito da nemaju potrebnog znanja, ili zbog sitnog ćara nisu spremni na kratkotrajno žrtvovanje. No, o tom po tom, blagovremeno ću im predstaviti svoje ideje i ponuditi ubojito oružje kojim će samoproklamovane „faraone“ i njihov sistem srušiti kao kulu od karata.



Samo, ovde nije problem rušenja sistema, nego i potonje izgradnje društva dostojnog čovjeka. Tu će opet doći do izražaja neke moje druge ideje i vizije. Da budem iskren, na teritoriji veličine Srpske i njenim resursima može  blagodetno živjeti 7-10 miliona stanovnika. To znači da ovih milion i nešto ima da žive kao kraljevi. Kako to postići? Prosto, izgradnjom jednog potpuno novog političkog i ekonomskog sistema kakav sam u osnovi već osmislio.

Da budem iskren mnogo radije bih se lagodno posvetio doktoratu i nauci, ali mi Dodik, Lukač i društvo nameću okolnosti iz kakvih mogu samo u jednom pravcu, a to je težak obračun i obaranje njihove dominacije. Tako, po prilici, proizilazi da me upravo Dodik „kandiduje“ na poziciju na kojoj se on odomaćio. Dobro, prihvatiću njegovu volju i zaigraćemo naš „tango“.


U to ime, pratite „zabranjenog analitičara“ i budućeg predsjedničkog kandidata, jer, ako ništa drugo – doznaćete šokantne istine i ideje kakvih se drugi nisu dosjetili.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.