уторак, 11. април 2017.

Kako će Dodik odgovoriti na moj protest???



Milorad Dodik najavljuje da će na svaki protest SzP odgovoriti kontraprotestom. No, pitenje je: kako će odreagovati na moje organizovanje protesta, kakvo bi moglo nastupiti već narednog mjeseca?


Da budem iskren nisam previše zabrinut oko toga na koji način će se „protestno obračunavati“ glavni politički akteri Srpske. Uostalom, već su pokazali da su u pitanju „jalova posla“. Savez za promjene (SzP) nekako je „zaboravio“ na zahtjeve koje je uputio na banjolučkom mitingu, zbog čega Dodik nije ni imao potrebu dalje baviti se tim pitanjem.

No, ja ne dolazim iz SzP-a. Moje političko opredjeljenje jeste TREĆI BLOK, odnosno politička opcija sa kakvom režim teško izlazi na kraj. Poznato je da TREĆI BLOK ne okuplja političke parazite i spletkaroše, nego građane koji imaju vjeru, ideje i vizije kako od Republike Srpske načiniti bolje, pravednije i čovječnije društvo.

Unutar tog narodnog bloka (namjerno ne koristim termin „političkog“) već je dokazano kolika je istrajnost pojedinih aktera, od Njegoša Tomića kao „čeličnog Njegoša“, pa sve do moje malenkosti.

Znači, početkom narednog mjeseca doći će do raspleta određenih pitanja kakva sam ranije objelodanio. Da ne širim priču, pitanje je da li će ministar Dragan Lukač nastaviti sa gaženjem mog prava na slobodu mišljenja i izražavanja?

Ukoliko Lukač nastavi sa montiranim krivičnim progonom, koji je pokrenuo njegov poltron Dalibor Ivanić, te sa serijom krajnje nezakonitih disciplinskih postupaka, biću primoran na adekvatan odgovor. Kakav? Pa organizovanje protesta radi traženja njegove smjene!

Dakle, ili će ministar Lukač poštovati građansko pravo na slobodu mišljenja i javnog izražavanja, ili će se suočiti sa protestom koji će imati samo jedan zahtjev – njegovu smjenu!

Uz to po prvi put na protest namjeravam izvesti određen broj građana, a potom pozvati i druge da nam se pridruže! Do sada sam uvijek protestvovao sam, no to ću svakako promijeniti obzirom na učinkovitost.

Sljedeće šta valja napomenuti jeste da će i ovi protesti biti višednevni, odnosno do ispunjenja zahtjeva za smjenu ministra.

Elem, postoji još jedna „kvaka“ koju moram apostrofirati. Za realizaciju protesta PONOVO neću tražiti nikakva odobrenja! Nekako mi se čini nerazumski tražiti odobrenje od ministra Lukača da bih organizovao protest protiv njega. I to zbog brojnih nezakonitosti kakve je već počinio, a čini ih i danas.

Uostalom, hoću da utvrdim koji će kolega ili „kolega“ na mene i prisutne prvi potegnuti policijsku palicu ili kakvo drugo sredstvo. Preko 21 godinu radim u policiji i nekada sam bio jedan od najboljih operativaca ministarstva. Zbog toga me ljudi znaju i poštuju, pa će teško prihvatiti naređenje da prema meni primijene silu. Posebice jer znaju da sam u pravu i da samo želim život u boljem i pravednijem društvu.

Sa druge strane nemam iluzija ni oko toga da će se naći i takvi koji će me raspaliti pendrekom po sred glave, no, i takvi imaju ime i prezime, pa time i mogućnost da ih suočim sa posljedicama njihovih postupaka. Ipak, o tom potom.

Prilikom zadnjeg protesta septembra prošle godine uhapsili su me, maltretirali mi porodicu, medijski satanizovali, proizveli mi teške traume zbog kojih sam pola godine proveo na bolovanju... I šta su tim dobili? Ništa! Evo me - spreman za novi protest! Sve šta sam čekao jeste proljeće i uslovnost za višednevne proteste.

Znači, da zaključimo, ne bojim se borbe protiv ovog i ovakvog režima, niti u Srpskoj postoji neko od koga strahujem. Dakle, prostora za zastrašivanje nema. Istovremeno nema ni mogućnosti „dogovora“ izvan zadanih parametara. Ili će u ministarstvu policije poštovati se zakoni i profesionalni standardi ili će se ministar suočiti sa zahtjevom za smjenom!

Opštepoznato je da nikada nisam tražio kakve benefite ili ličnu korist, tako da se oko tog aspekta rješavanja problema neće ni raspravljati. Odatle proizilazi da ministar ima sasvim dovoljno vremena da izvrši određene smjene, da naredi zakonite istrage i postupke, te da se mane „ćorava posla“ u vidu nezakonitog zabranjivanja mog javnog istupanja. Dok sam živ boriću se za ono u šta vjerujem i to ponajviše javno izrečenom riječju. Prosto, nisam ratovao za društvo u kom ću biti slijep, nijem i gluv, nego u kom ću živjeti kao čovjek!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.