четвртак, 20. април 2017.

Nisam ja “tamo neki”!

  
Za analitičara nema bolje potvrde pronicljivosti i znanja, nego kad se drugi stručnjaci u svojim radovima pozivaju na vas kao izvor. Slučajnom pretragom otkrih kako moje navode objavljuju u Zborniku radova Pravnog fakulteta u Splitu.





Odavno sam prestao pisati i objavljivati stručne radove, a moram priznati i da moje kolumne ili analize sve teže prolaze u kredibilnim medijima. Režim se pobrinuo za to! No, ne smatram se „oštećenim“ pošto sam se maksimalno posvetio svom blogu i čitalačkoj publici kakva mi je najodanija.

Elem, problem Režima i svih mojih „protivnika“ jeste što blog prate i neki vrhunski stručnjaci, pa se tako dogodi da moje ime osvane i u stručnim radovima, analizama, kolumnama... sve do komentara građana na pojedine teme.

Slučajnom pretragom po Net-u, kakvom posvećujem podosta vremena radi vlastite informisanosti, otkrih da je mr. sci. Almir Pustahija, doktorant i stručni saradnik Fakulteta za kriminalistiku, kriminologiju i sigurnosne studije Univerziteta u Sarajevu, pozvao se na jedan moj prošlogodišnji vrlo poznat tekst (objavljen je u brojnim prestižnim elektronskim medijima).




U svom stručnom radu naslova „Generiranje suvremenog terorizma kroz prizmu negativnih konotacija globalizacije – primjer BiH“, objavljenom u zborniku radova splitskog Pravnog fakulteta broj 4/16, autor prenosi moje tvrdnje o prisiljenosti Sjedinjenih Država da destabilizacijom Balkana prinude vodeće evropske sile na pomoć oko savladavanja ogromnog pojasa od Tunisa do Irana.

Da ne širim temu pozivam čitaoce da pročitaju vezani tekst. Pritom, molim svakog ponaosob da promisli koliko sam u ovom tekstu bio "vidovit" ili proaktivno pronicljiv.


Uglavnom, iz navedenog može se zaključiti kvalitet uvijek prolazi u javnosti, pa i kad vas jedan vrlo moćan Režim kontinuirano pokušava eliminisati iz javnog diskursa (kao opasnost!). Ovakve situacije samo mi daju podstrek za dalji rad.


P.S. Ponovo sam pročitao vezani tekst i shvatio kako nije slučajno tih dana bio "hit-tekst", pa i zbog čega ga je gospodin Pustahija izabrao.

Vezani tekst "Zalud ruka pomirenja i muzika, eskalacija srpsko-bošnjačkih odnosa slijedi" na: http://borislavradovanovic.blogspot.ba/2015/07/zalud-ruka-pomrenja-i-muzika-eskalacija.html

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.