понедељак, 3. април 2017.

Vučiću pobjedu čestitao Bil Klinton – LIČNO!



Na proslavi pobjede za predsjednika Srbije iznenada se lično pojavio Bil Klinton, te Vučiću bratskim zagrljajem čestitao.





Kako doznajem iz nepotvrđenih izvora konverzacija između Klintona i Vučića išla je ovako:

„Bravo Aleksandre, nisam ni sumnjao da ćeš svoje protivnike zbrisati već u prvom krugu.“ Bile su prve Klintonove riječi.

„Hvala dragi prijatelju. Ovakva pobjeda bila je nešto sasvim prirodno. Narod je odlično prepoznao moju politiku.“ odgovorio je Vučić.

„Pa sad, nisu Srbi oduvijek ovako lijepo razmišljali. Znaš koliko sam truda uložio u njihovo prevaspitavanje!.“ konstatovao je Klinton opštepoznatu činjenicu.

„Dobro, dobro, sjećate se da smo dogovorili 'zaboravljanje' nekih teških (ne)prilika i patnji.“

U pravu si. Znači, čestitam ti i predlažem da nastaviš ovim putem, koji sam ja davno trasirao.“ nastavlja Klinton: „Vidim da ti je i Dodik u podršci, samo se ti drži njega. Oduvijek je bio moj miljenik i najbolji učenik. Zato i vlada Srpskom već 20 godina!“.


„Uglavnom, vidiš da sam ja čovjek od riječi. Rekao sam ti da Kosovu omogućiš pozivni broj, da bih mogao, napokon (!), otkupiti taj njihov vražiji Telekom, i da onda moja podrška neće izostati.“ Izreče Klinton ključni detalj, te nastavi: „Samo ti slušaj Dodika i mene, i nećeš se pokajati. Ima da vladaš do smrti. K'o pokojni Tito!“

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.