недеља, 21. мај 2017.

JAVNI POZIV: Ispolji građansku hrabrost!


Ovim javnim pozivom apelujem na sve građane koji imaju određene probleme, ili mišljenje ili stavove o pojedinim dešavanjima u društvu da mi dostavljaju svoje tekstove ili sirove  materijale, kakve bih objavljivao na ovom blogu i medijima sa kojima imam uspostavljenu saradnju.


Mišljenja sam da naši građani znaju mnogo, a šta najbolje pokazuju kroz svoje komentare na određene tekstove i teme. Govorim o hiljadama i hiljadama onih koji imaju hrabrosti iznijeti svoj stav, svoje mišljenje, i to na način koji ih očigledno čini kredibilnim u pojedinim društvenim oblastima.

Takve hrabre i društveno odgovorne osobe želim da promovišem, odnosno da njihova mišljenja objelodanjujem u što većoj mjeri. Zato takve i pozivam da mi dostavljaju gotove tekstove ili "sirove materijale" kakve bih dalje promovisao.

Meni je sve jedno kad je forma u pitanju, pa čak i tehnička uređenost materijala obzirom da za maksimum pola sata mogu obraditi i opširan materijal (najbolje idu tekstovi veličine stranice i po Word-a).

Znači, to što nikada niste  objavljivali ili što ste po pitanju elementarne pismenosti malo "zarđali" nije prepreka da svoj stav ili mišljenje, odnosno neki problem, objelodanite. Da li ćete to činiti pod svojim imenom, pseudonimom ili anonimno i to je stav vašeg opredjeljenja.

Istovremeno, moram naglasiti kako preko bloga mogu objelodanjivati i vaše audio-video uratke, pa vas  pozivam da mi odgovaraju i takvi oblici komunikacije.

Moj cilj jeste da od građana "izvučem" mišljenja o našim zajedničkim problemima, ideje povodom istih, a posebice one ŽIVOTNE PRIČE o tome šta ih boli ili kako su oštećeni.Sve drugo je sekundarno.

Uostalom, već sam radio slične stvari tako što sam komentare ili dostavljene materijale objavljivao. Sad jedino želim proširiti bazu ovakvog oblika javnog djelovanja.

Dakle, svi koji mi žele dostaviti tekstove, materijale ili životne priče mogu to učiniti na adresu:

r.borislav1970@gmail.com ( r.borislav1970@gmail.com )



ZAJEDNO SMO JAČI I NAŠ GLAS DALJE DOPIRE! 

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.