петак, 15. септембар 2017.

Oleg Prostojević na „zadatku“



 
Već sam svikao na svakodnevne prijetnje i teške uvrede. Međutim, ono šta je uradio osvjedočeni nasilnik Oleg Prstojević, sin politički nešto poznatijeg Dubravka Prstojevića, smatram da treba objelodaniti. Pritom, napominjem da ovo nije prvi slučaj da mi se pomenuti Prstojević ovako obraća.



Piše: Borislav Radovanović

No, pitanje je kome da prijavim ozbiljne prijetnje i teške uvrede kakve mi je uputio Oleg Prstojević? Zar policiji Dragana Lukača? Mislim da bi ga Lukač javno pohvalio za „dobro izvršen zadatak protiv neprijatelja“.

Da ne bi bilo kakve zabune objavljujem jutrošnju kompletnu koresespodenciju između Prstojevića i mene na FB stranici „Političke rasprave o stanju u RS“, kao i fotografije koje potvrđuju istinitost navoda.

SADRŽAJ KORESPODENCIJE:

“Oleg Prstojevic: Borislave more jesili ti Krsten i gdje jer ti izgleda nisu sve ovce na broju.

Borislav Radovanovic Šta je tebi Dubravko Prstojević?

Oleg Prstojevic: Borislave Srbi treba da se ujedinjuju a ne zbog sujeta necijih i neostvarenih finansijskih ciljeva da napadaju javno prve ljude Republike Srpske

Borislav Radovanovic: Šta je tebi Dubravko Prstojević?

Oleg Prstojevic: Pitaj Kneginju , sta foliras kad znas da samo ima jedna porodica Prstojevica u Krajini nema nas hiljade nazalost .

Borislav Radovanovic: Oleg Prstojevic Od Dubravka Prstojevića veće političke fukare nema na kompletnom Balkanu i sa njegovim srodnicima i istomišljenicima ja nemam šta raspravljati. Piši o meni šta ti drago, ali mi se nemoj direktno obraćati jer ideš u blokadu.

Oleg Prstojevic: U usta ti se iserem ustaska

Oleg Prstojevic: A ako hoces jos cu te i prebit pizdice poturcena

Oleg Prstojevic: Mamu ti jebem sta si ti uradio za ovaj narod osim sto trosis vazduh ustasetino jedna.

Borislav Radovanovic: Samo nastavi slati dokaze za podnošenje prijave. Dobro ti ide.

Oleg Prstojevic: Evo nek ti ova poruka sluzi kao dokaz , evo javno kazem da se Borislavu Radanovicu iserem u usta lazljiva picka koji je samo gledao kako ce pobijeci sa ratista a ratovao je na svilaju”



Mislim da sadržaj govori dovoljno i da je svaki moj komentar nepotreban. No, reći ću samo jednu činjenicu: ovakvo obraćanje borcu prve kategorije i sinu poginulog borca pokazuje kako se u Republici Srpskoj “vrednuje” ratno žrtvovanje. Za ovakvu Srpsku moj pokojni otac i ja se nismo borili!

U daljem podsjećam javnost kako ovo nije prvi sličan nasilnički istup Olega Prstojevića. Kako su to mediji prenijeli Siniša Vukelić, novinar iz Banjaluke, saopštio je da mu je ubistvom prijetio Oleg Prstojević, najstariji sin Dubravka Prstojevića Mrve, bivšeg šefa Grupe za kontrolu velikih poreskih obveznika u Upravi za indirektno oporezivanje BiH.

Vukelić, koji je glavni i odgovorni urednik portala Capital i predsjednik Kluba novinara Banjaluka, u saopštenju, koje je dostavio medijima, navodi da mu je prijećeno u utorak na benzinskoj pumpi u ovom gradu, gdje je svratio da kupi cigarete.

 "Ispred kase stajalo je troje ljudi. Stao sam u red. Muškarac, kratko ošišan, tridesetih godina, treći u redu, okrenuo se prema meni i poslije desetak sekundi prišao i rekao mi: 'Gdje si ti smradu jedan. Tebe tražim mjesecima po Banjaluci da te ubijem'", navodi Vukelić.

Dodaje da je tog muškarca pogledao i rekao mu da je vjerovatno pogriješio jer ga ne poznaje. "Unio mi se u lice i agresivno galameći poručio: 'Ja tebe znam vrlo dobro. Još jednom ako uzmeš u usta ime mog oca Dubravka Prstojevića objesiću te ispred 'Boske'. Jesi razumio, zgaziću te?'. Napravio je pokret kao da će me udariti, u zadnjem trenutku se predomislio i samo me zakačio prstom po nosu, sa strane, te izašao napolje galameći", naglašava Vukelić, koji je slučaj prijavio CJB Banjaluka.

Za kraj moram javno pitati kako je okončana prijava novinara Siniše Vukelića? To me zanima iz vrlo prostog razloga: ima li smisla da ove javne prijetnje uopšte prijavljujem?

Uz to apostrofiram da, iako nisam profesionalni novinar, na brojnim (često i prestižnim) medijima u zadnjih tri godine objavio sam preko 350 tekstova, te kao analitičar dao niz intervjua i izjava, šta me svakako svrstava u aktere javnog/medijskog djelovanja kakve institucije imaju obavezu štititi.  

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.