понедељак, 2. октобар 2017.

Hvala Dodikovom režimu na „priznanju“!


Ovih dana svjedočimo kako Dodikov režim hakerskim napadima nastoji „utišati“ političke neistomišljenike. To što su mi prvo napali Fejsbuk profil, a potom i blog, ja doživljavam kao režimsko „priznanje“ da sam respektabilan politički protivnik.


Piše: Borislav Radovanović

Ovaj tekst neće biti podijeljen unutar Fejsbuk grupa koje ukupno broje 3-4 stotine hiljada članova, a naprosto jer je režim hakerskim napadom onemogućio dijeljenje do 5. oktobra. Na početku ova blokada nije me sprečavala da tekstove dijelim direktno sa bloga, ali je onda izvršen napad i na blog.

Pratim kako se poznate javne ličnosti ovih dana žale na hakerske napade: od blogera Slobodana Vaskovića, preko Suzane Rađen Todorić, pa sve do udruženja „ReStart Srpska“ Stefana Blagića. Neka mi ne zamjere oni koje nisam pomenuo.

Elem, šta je zajedničko svima nama koje režim napada? U pitanju su PROIZVOĐAČI SADRŽAJA koji razobličavaju sve nakaradnosti i kriminalizaciju režima. Moramo razlikovati one koji samo prenose vijesti kakve im se dopadaju ili im politički odgovaraju, od onih koji direktno proizvode sadržaje kakvi bole režim.

Bez PROIZVOĐAČA teško je dalje distribuirati sadržaje kakvi ne odgovaraju režimu Milorada Dodika. I zato napadaju proizvođače.

Znači, pomenutim hakerskim napadom režim je PRIZNAO da spadam u kategoriju osoba po njih posebno opasnu. To mi na drugoj strani obezbjeđuje svojevrstan dignitet unutar javnog diskursa. Zato „zahvaljujem“ režimu na „priznanju“.

No, ovo nije prvi hakerski napad režima na mene. Prvi napad bio je u vrijeme posljednjih lokalnih izbora. Iako se nisam pretjerano bavio tim izborima režim „bole“ moje kontinuirane kritike i to im u konteksti izbora nikako nije odgovaralo.

Tad su mi trajno srušili Fejsbuk profil preko kog sam dijelio sadržaje unutar nekih 200 000 osoba. Morao sam kreirati novi profil, no kao „odmazdu“ udvostručio sam kategoriju dijeljenja.

Isto tako ovo nije prvi napad na moj blog gdje svakog dana ulazi 7-10 hiljada čitalaca (pa do 30 000) i ČITA sadržaje. Znači, jedno je upoznavanje sa esencijom sadržaja putem Fejsbuk grupa, a drugo ulasci u blog radi potpune spoznaje onoga šta sam emitovao. I posjećenost na blogu svakodnevno raste, baš kao što raste podrška građana idejama emitovanim preko Fejsbuka.


No, to ne odgovara Miloradu Dodiku i njegovoj bratiji, pa su odlučili da me napadnu. Otrpiću ovih nekoliko dana blokade, a onda krećemo u NOVE POBJEDE!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.