понедељак, 16. октобар 2017.

Lukačove “patriote” na zadatku


Ponovo objavljujem javno izrečene prijetnje i teške uvrede kakve su mi ovoga puta upućene povodom teksta o sumnjama da je minister Lukač zavrbovan od strane Izetbegovićeve zloglasne paraobavještajne službe AID.


Piše: Borislav Radovanović

Već sam navikao na svakodnevne teške uvrede, pa čak i direktne prijetnje, kakve redovno uslijede nakon tekstova o Dodiku ili njegovom “najboljem ministru” Lukaču.

Zaštitnicima “lika i djela”  Milorada Dodika je prirodno da mojoj porodici i djeci prijete smrću, da krajnje bezobzirno vrijeđaju, ma da rade šta im drago.

Vjerovatno idu sa pretpostavkom da MUP RS neće ništa poduzeti obzirom da ministar Lukač pripada istoj sekti. Po mojim iskustvima u pravu su!

I šta mi preostaje? Jedino šta mogu jeste da objavljujem izrečene prijetnje i uvrede, pa tako i prenosim ono šta mi je napisao (vidi foto) izvjesni Pero Ilić:


Pero Ilic: JEBO TI SVOJU KCERKICU BORISLAVE TJ.BAJAZITE

Pero Ilic: nije Milos dzaba takve ubijao...Srbin hamazxa

Pero Ilic: ali8 diobro sto ima i takvih,,,sto ti vise hvalis bosica ,cavica,ivanica i ostale izdajnike oni sve manje glasova imaju,,,al voleobi da te sretnem da ti vilice polomom jebem li tyi seme i pleme izdajnicko

Borislav Radovanovic: Pero Ilic ove poruke cu danas odnojeti u policiju i podnijeti prijavu.

Nakon moje zadnje poruke Ilić je prestao komentarisati, mada sumnjam da se pretjerano uplašio moje najave prijavljivanja policiji. Uostalom, realno nemam kome to ni prijaviti.

No, ovde je indikativno to što slične poruke dobijem minit-dva nakon objavljivanja teksta. To je nedovoljno vremena da i najpametniji pročitaju tekst. U stvari njih i ne zanima sadržaj, nego je cilj ispoljiti svoja “uvjerenja”.


Na kakav način prezentuju svoju političku opredjeljenost najbolje pokazuju ove poruke. Ono, baš u Dodikovom stilu!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.