уторак, 17. октобар 2017.

Policajci u bunilu


Nakon medijskih objava da unutrašnjost Narodne skupštine obezbjeđuju nenaoružani policajci oglasio sam se tvrdnjom da ministar Lukač nije normalan. I policajci su ekspresno naoružani.


Piše: Borislav Radovanović

To da se u skupštinskom holu jutros nalazio samo jedan policajac i to sa praznom pištoljskom futrolom zabilježio je neko fotografijom. Najvjerojatnije neko od narodnih poslanika opozicije. I to je proslijeđeno kolegi blogeru Slobodanu Vaskoviću.

Odmah na to reaguje i BN portal, a potom i drugi. Na takvu tragi-komičnu situaciju morao sam objaviti tekst o tome da ministar policije nije normalan.

Šta je u ovome posebno tragi-komično? Na zahtjev stranaka Saveza za promjene ministar Lukač je odgovorio kako je 13.09. t.g. pojačano policijsko obezbjeđenje vršeno zbog procjene o povišenoj, ni manje ni više, TERORISTIČKOJ OPASNOSTI!

Uz to je dodao kako su neki narodni poslanici, misleći na Govedaricu, medijima davali izjave da su spremni i na fizičke obračuna. Ma jedna hrpa nebuloza.

Elem, na konkretno pitanje zašto je policija bila naoružana Lukač je odgovorio da po važećim propisima policajac ne može biti upućen na dužnost bez ličnog naoružanja (vido foto dijela teksta). Dakle, ono šta sam i ja u prošlom tekstu ustvrdio.

Kad, gle čuda, jutros su najmanje jednog policajca uputili na zadatak nez pištolja, a šta potvrđuje i fotografija. No, kad su u vrhu policije shvatili, a moguće tek nakon mog teksta, kakvu su glupost načinili brže-bolje su policajcima naredili da stave pištolje u futrole.

Neko će pomisliti da preuveličavam svoj značaj, no to da moj blog prate najviši policijski rukovodioci znam jer mi to redovno sami govore. Pa ipak su to moji dugogodišnji dobri prijatelji. Doduše, znam i preko silnih disciplinskih postupaka i kazni samo zbog pisanja. No, nisam ja ovde bitan.

Ono šta je važno za shvatiti, a šta sam apostrofirao u prethodnom tekstu, jeste da policajci nisu ničije „igračke“. Kakvi su to marifetluci: vadi pištolj, stavi pištolj?

Ljudi prosto nemaju predstavu šta da rade i kako da se ponašaju. A zašto? Samo zato što svakoj budali može na pamet pasti kakva glupost, a ljudi su prinuđeni da izvršavaju i notorne gluposti samo da bi sačuvali posao.


Žalosno!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.