недеља, 8. октобар 2017.

Ponovo sam blokiran!


Svim protagonistima najnovije blokade mog Fejsbuk profila i bloga javno poručujem da će se uskoro naći pod istragom. Kad nekom ograničavate pravo na mišljenje i izražavanje, uključujući i zloupotrebe opcija društvenih mreža, počinili ste krivično djelo i to će pojedinci morati naučiti.


Piše: Borislav Radovanović

Kako sam nedavno objavio bez ikakve moje krivice blokiran mi je Fejsbuk profil u domenu dijeljenja sadržaja po grupama, komentarisanja i slično. No, na blogu imam opciju direktnog dijeljenja tekstova po FB zajednicama i to me u prvim trenucima nije mnogo zabrinjavalo. Ubrzo se „tamo neko“ pobrinuo da mi i tu opciju blokira.

Sedam dana sam bio pod blokadom. Međutim, nakon okončanja blokade svega 30 časova je prošlo do nove, koja ovoga puta traje do 14. ovog mjeseca. Mojim političkim neistomišljenicima svakako ne odgovara to što tekstove dijelim na nekih 50-ak grupa koje broje 300-400 hiljada članova.

I to je jedini razlog što zloupotrebljavaju opcije prijavljivanja neželjenog sadržaja, blokade osobe i slično, a kakve administratori automatizmom pretvaraju u ograničenja. Samo, svi koji se služe takvim krajnje nemoralnim sredstvima gušenja slobode izražavanja protiv svojih neistomišljenika trebalo bi da znaju kako čine krivično djelo.

Niti jednom jedinom radnjom nisam kršio opšta pravila društvenih grupa, a to što sadržaji koje emitujem nisu „prihvatljivi“ pojedinim političkim aktivistima je samo njihov problem, koji nemaju pravo rješavati zloupotrebama različitih opcija društvenih grupa.

Podsjećam javnost da je pred prošle lokalne izbore moj FB profil trajno blokiran, tako da ovakve stvari za mene, pa i Dodikov režim, nisu ništa novo. Nakon te blokade udvostručio sam broj zajednica na kojima dijelim sadržaje, a ovoga puta ću ga ponovo udvostručiti.

KAKVI MEDIJSKI SADRŽAJI ODGOVARAJU
MILORADU DODIKU (VIDI FOTO)


Suštinski, ja nikog ne primoravam, niti to mogu ikako činiti, da čita moje tekstove. Kome se to ne dopada ima na Netu nebrojeno drugih sadržaja. No, pojedinci, ili bolje reći organizovana grupa, prvo su pokušali komentarima, uvredama, prijetnjama i drugim neprimjerenim radnjama suprotstaviti se mojim navodima. Kad to nije uspjelo, počeli su tražiti druge načine moje eliminacije iz medijskog života. Krenule su blokade!

Elem, ovde nisam samo ja u pitanju. Istovremeno su napali na kolegu blogera Slobodana Vaskovića, pa na moje prijatelje i saborce iz udruženja „ReStart Srpske“, te još nekoliko mojih prijatelja inače vrlo aktivnih na društvenim mrežama. U pitanju je istovremeni organizovani napad.

Ono što bi pojedinci trebalo da znaju jeste da je takvo ponašanje zabranjeno našim krivičnim zakonodavstvom. Zato ih obavještavam kako ću u ovom slučaju podnijeti prijavu i to u ime svih napadnutih.

Odlično sam svjestan da se Dragan Lukač neće pretjerano truditi da otkrije počinioce ovog krivičnog djela, pa ću zato prijavu proslijediti i državnim agencijama za provođenje zakona.

U stvari ovakve istrage svakako podrazumijevaju međunarodnu saradnju agencija, pa tako idu preko ministra Dragana Mektića, a javnosti je već poznato kako su rezultirala neka moja prethodna obraćanja ministru bezbjednosti. Primjera radi, jednan „zbunjeni“ novinar koji je krajnje neprimjereno napao moj „Treći blok“ danas se nalazi u pritvoru. Da bi „stručnjak“ potkrijepio svoje navode služio se falsifikatima.

Kakogod, nastojaću da nadležni otkriju identitete pojedinaca koji na ovakav način svoje neistomišljenike onemogućavaju u zajemčenim pravima i slobodama.

I neka se „čuvari lika i djela“ ne zavaravaju oko toga da će se sakriti iza lažnih profila ili da režim Milorada Dodika, u čije ime djeluju, neće težiti da ih otkrije. Važno je podnijeti prijave, a onda je dobro poznato kakvim sve pravnim sredstvima i radnjama je nadležne moguće pritisnuti da rade svoj posao.

Drugi napadnuti i ja ćemo otrpiti blokade, no videjećemo kako će akteri istih otrpiti sankcije. Vidjećemo i kako će njihovi politički nalogodavci otrpiti posljedice opšte spoznaje kakvim se sramnim sredsvima služe protiv neistomišljenika.


Cilj Dodikovog režima jeste da kompletnu populaciju Republike Srpske pretvori u „korisne idiote“, kojima su zanimljivi sadržaji režimskih medija. Na gornjoj fotografiji predočeno je koji sadržaji su „najčitaniji“ u današnjem izdanju Nezavisnih novina. Po ovome možemo ocijeniti da je kontaminacija kolektivne svijesti poprilima zabrinjavajući obim.

P.S. Tokom dijeljenja ovog teksta preko rezervnog profila obavještavaju me da mi je i ovde postavljena blokada do 15. oktobra. Ništa, samo novi prostor za prijavu. 

POZIVAM ČITAOCE DA IDU DIREKTNO NA MOJ BLOG.  

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.