четвртак, 20. август 2015.

1. SEPTEMBRA PROTEST ISPRED ZGRADE CJB PRIJEDOR



Dragi prijatelji, nakon štrajka glađu sačekao sam reakcije svojih pretpostavljenih, a kakve  reakcije su uslijedile možda najjasnije oslikava moja odluka da 1. Septembra započnem protest ispred zgrade CJB Prijedor – NA KOJI POZIVAM I VAS!




Možda zvuči nevjerojatno, ali u Republici Srpskoj najteži „zločin“ koji možete počiniti jeste da se obratite Predsjedniku Republike Miloradu Dodiku, Odboru za bezbjednost Narodne skupštine i ministru policije Draganu Lukaču. Čitaoci Bloga su svjedoci da sam o započinjanju štrajka glađu obavijestio pomenute institucije. Kako iste nisu odreagovale započeo sam sa štrajkovanjem. No, reakcije su uslijedile prije, tokom i nakon protesta, a kakve su prirode (?) – sramota za nosioce institucionalne moći!

Već sam pominjao kako sam zbog iskazanog protesta izložen desecima nezakonitih i monitiranih disciplinskih postupaka, no, to će biti tema drugog teksta u nekom od narednih dana. U ovom tekstu želim opisati kako sam ostavljen bez ikakvih primanja. Poturice koje upravljaju centrom prijedorske policije ne mogu dočekati prekid radnog odnosa u „redovnoj proceduri“, nakon sprovedenih disciplinskih postupaka, pa su iznašle način da me ostave bez primanja i prije toga.

Kada sam ja u pitanju onda je „normalno“ da policija nalaže ljekarima kada će zaposlenicima otvarati bolovanje. Već sam pisao o tome kako sam prinudno, znači bez moje volje i saglasnosti, upućen na bolovanje. No, nakon što je moj porodični ljekar(ka) otvorila bolovanje – doživjela je reakciju u kojoj joj „polupismena milicija“ obrazlaže da bolovanje nije započeto sa datumom koji je ona odredila, nego to određuje „vlast“. Uglavnom, po zahtjevu MUP-a doktorica je sačinila doznaku u kojoj se navodi da sam 13 dana proveo na bolovanju, iako je u pitanju period u kom sam se odazivao na posao u skladu sa staničnim rasporedom rada. Kada sam odbio da preuzmem i svojim potpisom verifikujem takvu krivotvorenu doznaku, moji pretpostavljeni su odlučili da me za prošli mjesec ostave bez primanja.
 

Zamislite, dragi prijatelji, svom radniku na bolovanju MUP RS-e uskraćuje pravo na 
zdravstveno osiguranje. Da bih prekinuo bolovanje moram pribaviti mišljenje invalidske komisije (zahtjev poslodavca), a to podrazumijeva da platim medicinske pretrage u iznosu od nekoliko stotina maraka. Kako to izvesti kad sam ostavljen bez primanja? Upitao sam to svog Poslodavca, ali odgovor još uvijek nisam dobio. Zatim, u MUP-u je „normalno“ hranioca šestočlane porodice ostaviti bez primanja. Kako da prehranim svoju porodicu, kako da troje djece otpremim u školu, kako da kupim lijekove sebi i svojoj boljesnoj majci...??? Na ova pitanja odgovore ću potražiti ispred CJB Prijedor. Najvjerojatnije da ću ovoga puta štrajkovati glađu i žeđu, a do kad će taj štrajk trajati pitanje je moje „kondicije“. No, ovaj novi štrajk glađu se razlikuje od prethodnog. Prošli protest upriličio sam kako bih ukazao na probleme kriminalizacije u strukturama policije, dok ovog puta štrajkujem glađu kako bih ukazao na situaciju kakvoj sam neskrivljeno izložen. Moja porodica je odlukom poturica (ne znam kako bih drugačije nazvao takve osobe) osuđena na gladovanje i to je činjenica kakvu želim predstaviti javnosti. Najgore je što su moja djeca osuđena na izgladnjivanje uz „aminovanje“ predsjednika Dodika, Odbora za bezbjednost i ministra Lukača. Neka se stide funkcija koje obavljaju!

Dakle, dragi prijatelji, kako za sada stvari stoje 1. Septembra započinjem sa novim protestom ispred zgrade CJB Prijedor. Prilikom prošlog protesta uspio sam svoju bolesnu majku ubijediti da ostane kod kuće. Ovoga puta je odlučna u tome da podrži sina, pa ma kako se to reflektovalo po njeno zdravlje. Uostalom, kako rekoh, cijela moja porodica osuđena je na gladovanje, pa je irelevantno gdje će se ko nalaziti. Već imam najave pojedinih članova porodice i prijatelja da će mi se pridružiti prilikom protesta tako da u svakom slučaju mogu očekivati određenu masovnost. Stoga, dragi prijatelji, pozivam i Vas da svojim prisustvom date nam podršku. Time ujedno ukazujete i na svoje probleme, vjerojatno slične onima protiv kakvih i sam protestvujem. Učekujem Vas!


KRIVIČNE PRIJAVE PROTIV NAČELNIKA DALIBORA IVANIĆA
I KOMANDIRA GORANA LAZIĆA


Dragi prijatelji, koliko je pravno utemeljena odluka CJB Prijedor da za prethodni mjesec odbiju mi obračunati platu možda najjasnije ukazuje to što ću nadležnom tužilaštvu podnijeti krivičnu prijavu protiv načelnika Centra Dalibora Ivanića i komandira PS Prijedor 1 Gorana Lazića. Danima ovaj dvojac pokušava od mene sakriti podatke i dokumentaciju o tome kako su pribavili krivotvorene akte i vršili nezakonit uticaj na mog porodičnog ljekara, no, njihova pravnička znanja su tanana da bi mogli prikriti svoju odgovornost. Protiv imenovanih slijedi krivična prijava zbog počinjenja krivičnog djela „Zloupotreba službenog položaja“ u vezi sa krivičnim djelima „Povreda osnovnih prava radnika“, „Navođenje službenika na ovjeravanje neistinitog sadržaja“ i drugim krivičnim djelima.

Kakvim nezakonitim i nemoralnim sredstvima se služe Ivanić i Lazić možda najbolje pokazuje nedavni primjer. Blagovremeno sam intervenisao kod svojih nadređenih i ukazao kako postoje nezakonitosti u odnosu na pokretanje i tok mog bolovanja. Čak sam se sa adekvatnom prijavom obratio Jedinici za profesionalne standarde MUP-a, no, kako za sada stvari stoje – slabe vajde od toga. Uglavnom, upitao sam komandira Lazića ko i zbog čega je odlučio da mi uskrati pravo na naknadu plate, ali sam sa te strane dobio samo „zamuckivanja“. Potom sam telefonom pokušao da kontaktiram načelnika Ivanića, kako bih mu ukazao na problem koji je dužan riješiti, i zamislite molim Vas – Lazić i Ivanić su me prijavili za prijetnju. Srećom pa postupajući tužilac nije bio naivan i prijavu Lazića i Ivanića nije prihvatio kao krivično djelo. Uglavnom, dao sam izjavu postupajućim inspektorima i lično sam zatražio da se predmet proslijedi tužilaštvu – koje treba da odlući da li sam krivično djelo počinio ja ili je to učinio načelnik Ivanić. Buduća krivična prijava biće povezana sa ovim izvještajem policije i tužilaštvo će dobiti prilično jasnu sliku ko u CJB Prijedor krši zakone.

Na kraju mogu reći da sam još nekim rukovodiocima CJB Prijedor i MUP-a RS-e najavio podnošenje krivičnih prijava povodom nezakonitosti kakve su počinili. Da bi, dragi prijatelji, doznali o čemu je riječ –



ČITAJTE „ZABRANJENOG ANALITIČARA“!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.