уторак, 6. јун 2017.

Ministar Lukač: Budi IDIOT i prijavi korupciju!


Juče je MUP RS na Trgu Krajine dijelio promotivni materijal o mogućnostima prijavljivanja korupcije. Moguće je da se neko prevari i prijavi korupciju, pa moram takve UPOZORITI kroz vlastito iskustvo.



Piše: Borislav Radovanović

Da ne bi bilo kakve zabune pomenuta kampanja MUP-a RS-e izvedena je u „saradnji“ sa američkim ministarstvom pravde (ICITAP). Prevedeno to znači da ministar Dragan Lukač nastoji pro forme opravdati dolarske donacije. Briga njega za korupciju i građane.

Naš vajni ministar, da budem konkretan do kraja, je i sam podebelo upleten u korupciju, organizovani kriminal i druge društveno-opasne pojave. Ko njemu prijavi korupciju doista je IDIOT, a evo i zašto:

U ljeto 2013. godine kao inspektor za organizovani kriminal započeo sam istraživanje višemilionskog kriminala na štetu Fonda zdravstva. Organizovana kriminalna grupa je godinama falsifikovanim receptima prometovala skupim lijekovima kakvih čak nije ni bilo na našem tržištu. Godinama su u Fondu znali za ovaj kriminal i redovno refundirali potraživana sredstva kriminalcima, šta znači da su i pojedinci na položajima FZO saučestvovali u predmetnom kriminalu. I to se jednako činilo u Prijedoru, Banjaluci, Bijeljini i drugim gradovima, a milioni maraka su nemilice pljačkani.

Obzirom na obim i težinu kriminala dogovorio sam i angažovanje inspektora iz Uprave kriminalističke policije, kako bi presjekli ovaj vid teškog kriminala diljem Srpske. Što se ticalo Prijedora ovaj krivični predmet procesno sam „zakucavao“ dokazima van svake sumnje.

Elem, u to vrijeme dolazi do ponovnog formiranja CJB Prijedor. Kad sam vidio da je tadašnji ministar Jovičić na mjesto načelnika Centra postavio korumpiranu bitangu Vojislava Pelkića gotovo sam prolupao. Tog „načelnika“ sam svojevremeno procesuirao zbog zloupotrebe službenog položaja i to u domenu korupcije u sprezi sa organizovanim kriminalom. Zato je suspendovan i suđen.

U prvom stepenu sud ga je oglasio krivim i mislio sam da smo se jedne korumpirane barabe riješili. No, u drugom stepenu javljaju se „svjedoci“, redom jednako korumpirane bitange, i Pelkića sud oslobađa, a potom i vraća na posao.

Dobro, dešavalo se i ranije da sud podlegne kojekakvim marifetlucima i kriminalizovane policajce oslobodi i čak vrati na posao, ali zar takve raspoređivati na tako visoke pozicije?

I šta se dešava? Vojislav Pelkić nekazonitim premještajem mene udaljava sa radnog mjesta, a time i od započetih radnji u pomenutom kriminalu. I nekako „slučajno“ događa se da je organizator ove neviđene pljačke FZO Pelkićev veliki prijatelj.

Pokušao sam intervenisati kod ministra Jovičića, ali sam ubrzo shvatio da od njega nema vajde. Namijenjao sam se kojekakvih ministara, ali ovaj je bio ubjedljivo ponajveća budaletina. Zato je tako brzo i smijenjen.

Po Dolasku Dragana Lukača na mjesto ministra ubrzo dolazi do apsurda. On smjenjuje Vojislava Pelkića i raspoređuje ga za inspektora unutrašnje kontrole. Zamislite ubjedljivo najkorumpiraniju bitangu koju prijedorska policija pamti raspoređuje da kontroliše rad policajaca. Pa gdje to ima?

Tad se obraćam Lukaču sa pitanjem: zbog čega se tako krupan predmet organizovanog kriminala skriva u ladicama punih 15 mjeseci? I onda novi načelnik današnje PU Prijedor, inače dugogodišnji potrčko neprevaziđenih mešetara Nijaza Smajilovića i Gojka Vasića, Dalibor Ivanić podnosi tužilaštvu „prijavu za plakanje“.

Da bih plastično prikazao šta je urađeno reći ću da ta prijava dođe nekako kao da je američka policija Al Kaponea procesuirala za saobraćajni prekršaj. Prosto, uzeli su moje od ranije prikupljene dokaze, saslušali dio osumnjičenih i procesuirali za delikt gdje je predviđena novčana kazna. Ni pomena o organizovanom kriminalu! Teretili su osumnjičene za pišljivih 38 000 maraka, taman koliko sam ja prikupio recepata za 2012. godinu. A gdje su još tri godine kriminalnog djelovanja, gdje su analize FZO o stvarnoj šteti, te gdje su drugi gradovi u kakvima se identičan kriminal odvijao? Najvažnije, gdje su odgovorni kriminalci iz Fonda, politike i policije?

Što se mene tiče ni danas, pored svega šta su mi učinili, nisam odustao od ovog kriminala. Nedavno sam ministru Lukaču poslao upit šta je urađeno po mojoj izjavi iz decembra prošle godine, gdje sam svjedočio o opisanom kriminalu. Uz to svjedočio sam o još jednom predmetu teške korupcije u sprezi sa međunarodnim organizovanim kriminalom u kom čak pominjem i ministrovu (Lukač!) umiješanost. Čekam odgovor ili vrijeme propisano za odgovor, a onda ću upravo Lukača prijaviti Tužilaštvu BiH i ministru bezbjednosti Draganu Mektiću (Agenciji za prevenciju korupcije BiH sam to već prijavio i samo ću im dostaviti dopunu).

Samo, koja cijena je moje borbe? Od 2013. povlačim se po bolovanjima kako bih izbjegao otkaz, nakon plate u banku donosim po 50-60 maraka da namirim manjak (zbog odbijanja za bolovanje i stalne NEZAKONITE disciplinske kazne), lokalnim kriminalcima ne smijem uzvratiti udarce (podnosim batine) zbog toga što je prijedorskoj policiji naređeno da me procesuiraju u svakoj prilici, patim i sebe i porodicu do krajnjih granica i ino.Da ne "davim", svi koji prate moj blog upoznati su sa golgotom kroz kakvu porodica i ja prolazimo.

Znači, samo zato što sam profesionalno i zakonito radio svoj posao danas sam u situaciji da moram napustiti Republiku Srpsku i negdje drugdje tražiti životnu šansu. Eto do čega me je dovelo prijavljivanje korupcije!

Nakon ovog UPOZORENJA volio bih da svako dobro porazmisli o mogućim i nemogućim posljedicama po njega i porodicu prije nego povjeruje policijskim „apelima“ o prijavljivanju korupcije. Ukoliko ovo UPOZORENJE nije dovoljno mogu pisati i o konkretnim slučajevima onih koji su povjerovali policijskim marifetlucima, a danas su POD ZEMLJOM!




Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.