понедељак, 24. октобар 2016.

Sprečavanja javnog pišanja - u sličicama




Prema posljednjim informacijama načelnik CJB Prijedor Dalibor Ivanić vrlo je nezadovoljan kako ga obezbjeđuju pripadnici PS Prijedor 1 i Jedinice za podršku CJB Prijedor.

Ono, kad te čuva kordon specijalaca

Ipak u tom okruženju ima previše kolega koje me poznaju decenijama, koje me poštuju, pa čak i vole... Takvima Ivanić ne može vjerovati.

Zato je od svog "mentora" ministra Dragana Lukača zatražio obezbjeđenje od strane specijalne policije.


Dobro, priznajem: Ja sam najopasniji terorista ove zemlje i imam ozbiljnu namjeru počiniti "zločin" nad nesrećnim Ivanićem. 

Kad-tad, pa bilo to i za 10-15 godina, naići će on meni, te doživjeti ono šta sam mu namijenio.

Kakav pakleni plan imam za Ivanića?


Kad mi se ukaže prva prilika izvadiću "potrebnu opremu" i popišaću ga - javno! 

Pri tom, on onako hrabar kakav jeste, stajaće mirno da bih mogao kvalitetno "ciljati" i zahvatiti ga po cijelom tijelu.


Sad, iskreno, to za kompetentne profesionalce i nije teroristički napad, no - znate onu narodnu: "U strahu su velike oči!", pa je od "profesora civilne zaštite" očekivati da to shvati i kao terorizam. 

No, otom-potom....


Ivanićeva naredba glasi - "Boro ne smije proći ni živ, ni mrtav!" i teško policiji ukoliko pored sve te silne zaštite bude popišan... a biće kad-tad!





U više krivičnih, disciplinskih i inih predmeta optužen sam za napad i prijetnje nad načelnikom Ivanićem. Niti sam ga kad napao, niti mu prijetio, ali njegov je vakt i može da tvrdi šta mu drago.

I ovom prilikom mu ne prijetim, nego obećavam - da ću ga javno popišati (a on će od straha stajati mirno i salutirati mi)... Živi bili pa vidjeli!

Eto dođe vrijeme da takvvi poput njega (patološke kukavice) budu visokorangirani policijski načelnici, a ovakvi poput mene "državne službenice"... 

Dođe i vrijeme kad pametan zaćuti... 

I ja namjeravam ćutati, pišati, ćutati, pišati...




Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.