четвртак, 11. јун 2015.

PSI LUTALICE IMAJU ZA MENE NEDOSTIŽAN STATUS!!!



Poštovani čitaoci,

primijetili Ste da gotovo nedelju nisam objavio nikakav tekst. To je naprosto posljedica višednevne "unutrašnje borbe" oko načina razrješavanja aktuelne problematike mojih profesionalnih i životnih uslova.


No, prelomio sam i tijelima nadležnim za kontrolu rada policije dostavio obavještenje o planiranom stupanju u štrajk glađu. Tako sam Predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika, Odbor za bezbjednost Narodne Skupštine Srpske i ministra Dragana Lukača obavijestio kako po povratku na posao, nakon okončanja bolovanja, namjeravam započeti sa štrajkom glađu, kao jedinim preostalim sredstvom štićenja svojih prava. Pri tom sam pomenute obevijestio kako ću štrajkom glađu tražiti da mojoj porodici i meni obezbjede smještaj u prihvatilištu za pse lutalice.


I PSI LUTALICE IMAJU BOLJU PRAVNU I SOCIJALNU ZAŠTITU OD MOJE PORODICE I MENE!!!

Dakle, ukoliko budem prinuđen na započinjanje štrajka glađu, dragi moji, bićete blagovremeno obaviješteni o konkretnim razlozima, kao i o načinu realizacije štrajka. Da budem iskren, od Vas očekujem NAČELNU PODRŠKU u vidu samo jedne rečenice:


"Da, u pravu je!".

Ništa preko toga ne očekujem, no, ni manje - to mi je vrlo važno. Ističem kako je moja profesionalno-privatna pozicija uveliko prepletena sa brojnim stradanjima naših građana, sa teškim oblicima ugrožavanja Republike Srpske i ovog društva, odnosno sa stanjem u kom se i sami nalazite. Izrazio sam javno protivljenje zbog onoga što trpe naši građani i društvo, te nakon toga doživio nezapamćen progon. Od ovog društva očekujem samo da me podrži i to se možda čini malenim, no, meni je to najvažnije! Podrška građana ima svoju težinu, a to će valjda shvatiti i pojedinci-institucije kojima sam se obratio.



U daljem objavljujem sadržaj akta koji sam danas uputio pomenutim institucijama:



Inspektor kriminalističke policije
Borislav Radovanović
CJB Prijedor
PS Prijedor 1



PREDSJEDNIK REPUBLIKE SRPSKE
- Kabinet predsjednika
ODBOR ZA BEZBJEDNOST NS RS
- Predsjednik Odbora
MUP RS BANJA LUKA
- Ministar – putem CJB Prijedor




PREDMET: Obevještenje o započinjanju štrajka glađu, dostavlja se.-



Obraćam se Naslovima sa obavještenjem kako poslije 16.06.2015. godine, po okončanju bolovanja, u službenim prostorijama CJB Prijedor namjeravam započeti sa štrajkom glađu kao jedinim preostalim sredstvom ukazivanja na krajnje nečovječnu profesionalno-životnu situaciju kakvu trpim duže od sedam i po godina.

Obavještavam Naslove i kako ću tokom štrajka od istih javno (putem medija) zatražiti da moju porodicu i mene smjeste u prijedorski azil za pse lutalice. Smatram da psi lutalice imaju mnogo veća prava, kao i bolji životni ambijent, od onoga šta je pruženo mojoj porodici i meni.

U obrazloženju navodim da je žalosno što kao borac prve kategorije i nakon 25-ogodišnjeg profesionalnog angažovanja na odbrani i očuvanju Republike Srpske ne mogu obezbijediti ni minimum prava i sigurnosti, bar nivoa pasa lutalica. No, pitanje je zbog čega smo moja porodica i ja zapali u takvu situaciju? Svi znaju da sam svoj posao radio zakonito i profesionalno, pa čak i kada je to ugrožavalo našu ličnu i porodičnu sigurnost, te da sam samo zbog suprostavljanja kriminalizaciji u vrhu policije Srpske godinama provlačen kroz najgori mogući progon. Više nemam ni volje, ni sposobnosti, boriti se protiv neustavnog i nezakonitog progona kakvom sam trenutno izložen, tako da ću javno zatražiti azil u prihvatilištu za pse lutalice (koji uživaju mnogo bolji status i zaštitu od onoga šta je meni pruženo).


Kada MUP RS-e na ključne pozicije postavlja kriminalizovane i korumpirane bitange poput Vojislava Pelkića i Dalibora Ivanića, kada ovi na niže pozicije nezakonito postavljaju svoje kriminalne saradnike, poslušnike i švalerke, zar se trebamo čuditi situaciji u kakvoj nam najbolji operativci traže status pasa lutalica. To da sam godinama bio jedan od najboljih operativaca MUP-a RS-e ne mogu mi oduzeti ni pomenute bitange kakvima je dodijeljena moć i uticaj, a to ću i tokom štrajka glađu dokazati iznošenjem u javnost brojnih opasnosti kakve ugrožavaju Srpsku zbog stanja u kakvo je dovedena naša policija.

Konkretno, Naslovi kojima se obraćam imaju zakonsku obavezu da kontrolišu rad policije, a kako to čine pokazaće se nakon što u javnosti problematizujem brojna dešavanja kakva se u MUP-u i društvu uopšte „trpaju pod tepih“. Moja znanja o bezbjednosnoj problematici su bitno veća od znanja pomenutih visokopozicioniranih bitangi i to ću nedvosmisleno dokazati tokom štrajka glađu. Niti jednog trenutka ne krijem da je štrajk glađu samo sredstvo javnog ukazivanja na probleme kakvi temeljno ugrožavaju Republiku Srpsku. Ukoliko Naslove zanima kakve događaje i pojave namjeravam javno problematizovati upućujem ih na moj Blog (Borislav Radovanovic Blog) gdje sam nizom tekstova već otvorio pitanja o kakvima ću otvoriti javnu raspravu po cijenu života. To je naprosto obećanje!



U Prijedoru, dana 11.06.2015. godine.



Inspektor kriminalističke policije
Borislav Radovanović s.r.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.