четвртак, 16. март 2017.

Bakir Izetbegović tužava Srbiju zbog "genocida" nad Ilirima!



Ovim tekstom moram se reflektovati na izjavu Bakira Izetbegovića da dok god postoji sud imaće pravo na podnošenje zahtjeva za reviziju tužbe protiv Srbije. Kako je krenuo ubrzo će otvoriti pitanje srpskog „genocida“ nad Ilirima.


Kažu ovih dana da Bakir I. loše spava, konstantno mrmlja sebi u bradu i NEŠTO TRAŽI. Pitaju ga zabrinuti savjetnici šta ga to danima muči.

„Ma tražim onog Miloša Obilića!“ ljutito im Bakir odgovara.

„Pa šta će Vam on gospodine predsjedniče?“ zaprepašteno pitaju savjetnici.

„Znate li da je on ubio našeg sultana Murata? Eto zato ga tražim!“ važno objasni Bakir neznalicama kakvima je okružen.

„Ali, predsjedniče, to je bilo prije 600 godina...“ u glas povikaše savjetnici.

„Slušajte vi mene, nisam ja poludio. Dok god postoji sud mi ćemo imati pravo na pokretanje postupka. Toliko bi kao savjetnici morali da znate! Miloš Obilić je počinio ratni zločin i ima da za to odgovara!“ bijesno odreza potomak Izet-bega.

„Uostalom, dosta mi je tih srpskih hvalisanja kako su pobijedili na Kosovu, kako su sve junak do junaka i sve tako nešto o svojoj slavnoj istoriji. Ima da ih lijepo tužim i za Boj na Kosovu.“ Nastavi Bakir objašnjavati svoje pravničke umotvorine.

„Zamislite samo, Srbi su došli na prostor nezavisne države Kosovo i napali Turke, koji su tu došli samo da posjete braću albanske muslimane. Ima i za to da ih tužim!“ i dalje nastavlja junior svoj monolog.

„Gospodine predsjedniče, koliko je meni poznato – Albanaca nije ni bilo na Kosovu u vrijeme tog boja...“ isprepadano poče jedan savjettnik.

„Kakvu si ti to istoriju učio?! Zar vjeruješ u velikosrpske laži?!“ ljutito Bakir presiječe svog savjetnika.

„Meni je rahmetli babo lijepo objasnio da su Albanci u stvari Iliri, koje su Srbi istrijebili sa ovih prostora. Vidiš, dobro si me podsjetio da podnesem tužbu protiv Srbije i zbog genocida nad Ilirima.“ nastavlja prvi u Bošnjaka ushićen ovom novom idejom.


I kako stvari stoje: očekivati je da Bakir tuži Srbiju zbog „genocida“ nad Ilirima.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.