среда, 15. март 2017.

MILOSRDNI MILORAD


Dragi moji,

obavještavam Vas da sam predsjedniku Tomislavu Nikoliću i premijeru Aleksandru Vučiću uputio upit o tome da li će i ove godine "Milosrdnog Milorada" Dodika pozvati na ceremeniju obilježavanja početka bombardovanja Srbije.



Bliži se 24. mart i očekujemo, kao i svake godine, da državni vrh i građani obilježe početak NATO agresije na Srbiju. Prošle godine meni je "zaparalo oči" Dodikovo kočoperenje na ovoj manifestaciji. Zar da jedan NATO operativac i saučesnik u zločinu dolazi na mjesto zločina i samozadovoljno uživa u jadu koji je proizveo? To nikada neću prihvatiti i nema "izgovora" kakav bi me mogao navesti da razmišljam drugačije. Zato i reagujem ovako!

Znači, u daljem tekstu prilažem sadržaj mejlova upućenih Nikoliću i Vučiću, a o odgovorima i onome šta predstoji bićete blagovremeno obaviješteni. No, prethodno Vam predlažem podsjećanje na prošlogodišnje tekstove. U prvom sam prozvao Dodika za izdaju i Srpske i Srbije (vidi tekst 1.), a u drugom objelodanio kako je Dodik javno priznao moje navode (vidi tekst 2.)

1. "OKUPACIONI NAMJESNICI I SUOČAVANJE SA ISTINOM" na:  http://borislavradovanovic.blogspot.ba/2016/03/okupacioni-namjesnici-i-suocavanje-sa.html


2. "MILORAD DODIK JAVNO PRIZNAO MOJE NAVODE" na: http://borislavradovanovic.blogspot.ba/2016/03/milorad-dodik-javno-priznao-moje-navode.html



TEKST UPITA:

"Poštovani,

u funkciji blagovremenog informisanja javnosti molim Vas da odgovorite da li će i ove godine Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik dana 24. marta biti pozvan na obilježavanje godišnjice početka bombardovanja Srbije od strane NATO?

Prošle godine Dodik jeste prisustvovao obilježavanju godišnjice napada na SRJ i to je proizvelo niz negativnih medijskih reakcija. Čak je nazivan "Milosrdni Dodik". Pored mene, i drugi mediji su tvrdili da je Dodik bio NATO saradnik u pripremanju i izvođenju ovog zločina, zbog čega mu svakako nije mjesto na sličnim manifestacijama. I sam Dodik je istog dana na RTS potvrdio moje navode iz tekstova koje Vam šaljem u prilogu, odnosno da je bio NATO operativac i saučesnik zločina.

Dakle, pitanje je vrlo jasno: da li je primjereno da izdajnici i NATO operativci prisustvuju obilježavanju zločina u kom su saučestvovali? Po tom rezonu mogli bi i Bila Klintona pozvati na ceremoniju.


http://borislavradovanovic.blogspot.ba/2016/03/milorad-dodik-javno-priznao-moje-navode.html

Svako dobro!

S postovanjem,
Borislav Radovanovic, bloger"

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.