четвртак, 16. март 2017.

Hašim Tači čita moje tekstove!?


Nakon mog teksta “Srpska ‘Oluja’ na Kosmetu do 2021. godine!!!”, sa početka februara, prištinski premijer Tači panično piše generalnom sekretaru NATO Jensu Stoltenbergu i traži zaštitu od “predstojećeg” srpskog napada.


Zanimljivo je da Hašim Tači potencira opasnost upravo kako sam to opisao u tekstu. Govori o MIG-ovima 29, padobrancima i specijalcima, odnosno o vojno-policijskoj operaciji tipa „Oluje“. Pri tom Tači i naglašava očekivanja da Srbija samostalno izvede akciju vraćanja Kosova u granice Srbije, uz rusko učešće samo u domenu logistike. Upravo kako sam to i ja obrazložio.
Primjećujem da se i Informer  intenzivno bavi ovim temama, od Tačija do Vučića. Kako navodi ovaj list – Vučić će u narednih 20-ak dana sastati se sa Vladimirom Putinom, kako bi do kraja utanačili nabavljanje ruskih MIG-ova 29 i drugih ranije dogovorenih aktivnosti.
Primjećujem da pojedini analitičari ovakvo ponašanje Tačija percipiraju kao „izgovor“ za formiranje kosovskih oružanih snaga, no, mišljenja sam da uveliko griješe. Donald Tramp je već najavio povlačenje američkih vojnika sa Kosmeta, šta u biti znači da Šiptari i nemaju druge opcije negoli formirati vlastite vojne snage. Svako promišljanje o tome kako Evropska Unija (bez Amerikanaca) može kontrolisati Kosovo možemo podvesti samo pod nonsens i ništa preko toga.
Ponavljam, velike sile ne brave „buku“ oko srpskog naoružavanja, šta možemo shvatiti kao ozbiljan indikator da im je prihvatljiva i srpska vojna intervencija na Kosmetu, odnosno konačno i teško slamanje velikoalbanskih aspiracija. Neću ponavljati ono šta sam već naveo u vezanom tekstu (vidi vezani tekst), nego samo apostrofirati istorijski višestruko dokazanu činjenicu – samo Srbi mogu kontrolisati velikoalbanski nacionalizam i to će im velike sile ponovo omogućiti.
Bilo kako bilo, moj tekst nije pretjerano odjeknuo u javnosti, no, činjenice ukazuju da su moje pretpostavke i više nego objektivne i argumentovane. Istine radi, nije Tači ovako odreagovao zbog mog ili biločijeg teksta, ali je odreagovao prepoznavši opasnost na identičan način koji sam opisao.



Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.