уторак, 14. март 2017.

Rekordna posjećenost bloga - 17 000 čitalaca u jednom danu!


Dragi moji,

moram Vam zahvaliti što pratite ovaj blog. Jučerašnja posjećenost prešla je 17 000 čitalaca i to je svakako novi rekord.


Znate da sam iskren, pa ću i ovoga puta priznati da je rekordnu posjećenost povukao tekst "SRBSKA ČAST REPUBLIKE SRPSKE -  Neispričana priča" i to što su članovi organizacije SRBSKA ČAST dijelili tekst preko društvenih mreža. No, to je i za mene pokazatelj gdje se kao autor trebam fokusirati.

I ranija iskustva pokazuju da najbolju čitanost povlače životne priče o pojedincima koji se na ovaj ili onaj način ističu u našem okruženju. Sa druge strane većina medija sa kojima sam godinama sarađivao najčešće izbjegava prenositi ovakve tekstove. Iz milion razloga koje je najbolje zanemariti. Elem, sa ovakvom posjećenošću bloga komotno mogu zanemariti druge medije!

Uglavnom, zahvaljujem svima na interesovanju za moj rad, uz opasku da sam još kako svjestan koliko me ovakvi rekordi obvezuju u budućnosti.

Čitajte "zabranjenog analitičara" : slijedi POČETAK PREDIZBORNE KAMPANJE MOJE KANDIDATURE ZA PREDSJEDNIKA REPUBLIKE SRPSKE!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.