петак, 30. септембар 2016.

Luđačka košulja

Poštovani čitaoci,

obavještavam vas da je moj sin Borislav Radovanović trenutno onemogućen u objavljivanju sadržaja na kakve ste navikli na ovom blogu.

Juče, dana 29.septembra između 13 i 14 časova Borislav je ispred CJB Prijedor izvodio performans kakav vidite na fotografijama.

U to vrijeme pred našu kuću došlo je policijsko vozilo. Kad sam ugledala policajce pomislila sam da se nešto dogodilo mome sinu i zajaukala. Njegova supruga i djeca takođe su doživjeli tešku traumu. Ustvari policajci su došli da se "raspitaju" da li mi znamo šta to Borislav "izvodi ispred policije" i kako mi kao porodica to podnosimo. Odgovorili smo da nas je Borislav pripremao, da ga maksimalno podržavamo i da godinama zajedno sa njim trpimo sve ono zlo koje nam je policija priredila.

Po odlasku policajaca, supruga Vesna je pozvala Borislava i prenijela mu šta se dogodilo. Kako smo kasnije doznali Borislav je tražio objašnjenje zašto mu maltretiraju porodicu, kom prilikom je jedan načelnikov "pratilac" napao ga fizički.

Kad je Borislav pozvao tužilaštvo i javio napad njegovi bajni šefovi su izmislili da je on nekog napao i uhapsili ga.

Srećom, pa je Borislavu ukazana medicinska pomoć i da je zadržan na psihijatrijskom odjelu prijedorske bolnice. Inače, pitanje je da li bi živ izašao iz policije.

Sinoć i danas, prilikom posjete, vidjeli smo da policija opsjeda bolnicu kao da se tamo nalazi nekakav terorista.

Pošto nam nije poznato šta se tačno dešava, a strahujemo za život našeg Bore, razmišljamo da dođemo u bolnicu, pa da ga i mi čuvamo. Zna se i od koga!

Zahvaljujem hiljadama zabrinutih građana koji posljednjih dana daju podršku mom sinu i nama kao porodici, i nadam se da će dragi Bog nagraditi njihovo dobročinstvo.

Zabrinuta majka
Zora Marić

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.