уторак, 27. септембар 2016.

Posljednje pripreme za PROTEST!



Kako sam i najavio: sutra, 28. septembra 2016. godine započinjem miran i legitiman protest protiv torture kakvu moja porodica i ja trpimo gotovo devet godina.


Dragi moji, već sam vas informisao o motivima i razlozima protesta. Za sutra u 10,30 časova zakazana je nova rasprava u disciplinskom postupku koji ministar Dragan Lukač i njegov „posilni“ načelnik Dalibor Ivanić vode protiv mene. Dakle, tajming protesta nisam odredio ja, nego disciplinska komisija.

Podsjetiću u najkraćem: podvrgnut sam disciplinskom postupku jer sam javno ukazao na još jedan primjer teškog kršanja prava boraca Republike Srpske. Malo je ovoj vlasti bilo što je retroaktivnom primjenom svog „zakona o obespravljivanju boraca“ oštetila desetine hiljada boraca tako što su im prepolovili penzije. Početkom godine, po zahtjevu MMF-a, započeli su nezakonito i protivpravno penzionisanje policajaca. Policajci koji se nisu ODREKLI BORAČKOG STAŽA redom su penzionisani i protiv njih je upravo korišteno to što su svojevremeno branili Republiku Srpsku. Ministar Lukač se svrstao na stranu ratnih profitera i dezertera koji danas vladaju Srpskom, te počeo brutalno gaziti po našim saborcima. No, to govori o njemu...

Istovremeno, potencirao sam kao problem to što na radna mjestima „šutnutih“ policajaca zapošljavaju mlade diplomce Visoke škole unutrašnjih poslova, mahom članove SNSD-a. To što godinama rade ministri policije, od Čađe i onog „zaboravljenog“ Jovičića, pa sve do „generala“ Lukača, predstavlja eklatantan primjer SISTEMSKE POLITIČKE KORUPCIJE.

Ne krivim mlade studente što mahom prihvataju članske karte SNSD-a, a sve u nadi da će tako dobiti zaposlenje za kakvo su se mukotrpno školovali. Krivim vlast i moćnike koji su proizveli situaciju u kakvoj stranačku strukturu popunjavaju ovim iznuđenim „članovima“.


No, problem nastaje kad ovi mladi ljudi stupe na radna mjesta policijskih službenika. Zakonom je policijskim službenicima zabranjeno učlanjivanje u političke stranke, zbog čega je svaki novozaposleni policajac MORAO podnijeti zahtjev SNSD za brisanje iz članstva. Niko od nekoliko stotina novopečenih policajaca u zadnjih deset godina nije podnio takav zahtjev zbog straha da bi se mogao zamjeriti ministru i moćnicima vlasti. Neću ovom prilikom elaborirati kako funkcioniše ovakav oblik SISTEMSKE POLITIČKE KORUPCIJE, jer ću se ovom temom intenzivnije baviti narednih dana.

Znači, izvrgnut sam nezakonitom progonu i montiranim postupcima samo zbog toga što sam, po ko zna koji puta, javno ukazao na društveni problem i KRIMINAL i KORUPCIJU U INSTITUCIJAMA. Da je Srpska pravno društvo imala bi i zakon o zaštiti osoba koje uzbunjuju javnost na sistemsku korupciju u institucijama, a ja bih dobio pravnu zaštitu kao UZBUNJIVAČ. No, Srpska je jedino društvo na evropskom kontinentu koje nema ovakav zakon i odbija da zaštiti osobe koje prijavljuju korupciju. Znamo i zbog čega!
Sad, da je sistemska korupcija vaš i moj jedini problem – vjerojatno bi klicali od sreće. Naš najteži problem proizilazi iz činjenice da unutar institucija djeluju ORGANIZOVANE KRIMINALNE GRUPE, odnosno da na djelu imamo INSTITUCIONALNI ORGANIZOVANI KRIMINAL.


Narednih dana ponovo ću potencirati krivični predmet na kom sam svojevremeno radio kao inspektor na sprečavanju organizovanog kriminala. Fond zdravstva oštećen je za milionski iznos i započeo sam sa procesuiranjem organizovane kriminalne grupe koja je godinama pljačkala građane i društvo. Da bi spriječili dalju istragu i procesuiranje ovog kriminala nezakonito su me udaljili sa radnog mjesta. Kad sam se pobunio i potegao pitanje zataškavanja ovog predmeta izložen sam nizu disciplinskih postupaka, prinudno upućena na bolovanje, a na kraju prinudno/iznuđeno hospitalizovan na psihijatrijskom odjeljenju prijedorske bolnice.

Međutim, nakon polugodišnjeg bolovanja i silnih „pretraga“ jedino je utvrđeno da sam osoba „izuzetno visoke inteligencije“. Elem, ipak „malo munjen“ kakav jesam, po povratku na posao PONOVO potežem pitanje istog predmeta organizovanog kriminala i teške korupcije. I ponovo disciplinski postupci, novo prinudno bolovanje i nova hospitalizacija. Ovoga puta prunudili su me da 16 dana provedem u banjolučkoj psihijatrijskoj bolnici. Nakon toga, a dobrim dijelom i zbog teških porodičnih prilika, priznao sam moćnicima da sam „izliječen“ i da više neću postavljati nezgodna pitanja.

I doista sam jedno vrijeme ćutke trpio kojekakve Pelkiće i Ivaniće, pa i sve njihove neartikulisane budaletine, međutim, pokazalo se da ni to nije dugoročno rješenje. Ponovo sam javno progovorio i danas smo tu gdje jesmo.

Samo, ono šta Lukačove pendrek-kadije nikako ne razumiju jeste da sam u međuvremenu prikupio snagu, da sam se „naoružao“ novim informacija, pa i da sam „ojačao“ u domenu javnog diskursa. U potpunosti sam spreman za okršaj i to u okolnostima kakvima se pojedinci zasigurno nisu nadali.


Znači, dragi moji, od sutra vas pozivam da pratite moj Blog, Fejsbuk i druge naloge, normalno ukoliko ste zainteresovani da doznate u koliko bolesnom društvu živite. Ono šta vam unaprijed mogu obećati jeste plasiranje brojnih informacija javnosti potpuno nepoznatih ili nedovoljno razjašnjenih. Uz to ovu i ovakvu vlast, a posebice Milorada Dodika i Dragana Lukača, namjeravam razobličiti „do gola“, do njihove prve i zadnje izdaje, do svake nezakonito stečene marke... Kad završim sa njima shvatiće koliko je pogrešno napadati čestitog čovjeka i sposobnog profesionalca. 



Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.