субота, 9. децембар 2017.

Moje poluvreme: Zašto se Lukaču i Ivaniću crvene uši?


Nakon jednogodišnje defanzive prešao sam na ofanzivna dejstva. Ovih dana ministru Lukaču i njegovom potrčku Daliboru Ivanjiću lupam „pravne šamare“ od kojih im očigledno crvene uši.


Piše: Borislav Radovanović

Posljednjih mjeseci preduzeo sam niz radnji na planu pravne borbe protiv nezakonitih postupaka kojima sam izložen. Tek pripremam niz tekstova o konkretnim detaljima, ali to će ići nakon okončavanja određenih poteza koji trebaju rezultirati KONAČNOM POBJEDOM.

Ono šta za sada mogu otkriti jeste da sam u vjerojatnoći od 99,9 odsto oborio četiri disciplinska postupka koja je MUP vodio protiv mene. Nakon ovoga Lukač i Ivanić samo mogu sanjati da mi daju otkaz, šta su jadni priželjkivali. No, ispostavilo se da sam ih tako pravno „provozao“ da disciplinske postupke nisu uspjeli pomaknuti od samog početka. Samo su mi dostavili niz dokaza sopstvenih kršenja zakona zbog kojih će odgovarati i ništa više.

Istovremeno, to što su mi nezakonito oduzeli vozačku dozvolu doveo sam u poziciju da će Lukač narednih dana potpisati rješenje kako mi je Ivanić protivpravno oduzeo dozvolu i poništiti sva njegova rješenja. Ne bi on to činio, ali neće da odgovara za Ivanovićeve budalaštine.

Po pitanju primjene nezakonite suspenzije činjenično sam utvrdio da je načelnik PU Prijedor uskratio mi zajemčeno pravo na bolovanje. Sad će uslijediti zahtjev da mi MUP isplati nekih 1 300 maraka, bez kamate, zbog nezakonitog uskraćivanja prava na bolovanje. I da mi je samo vidjeti crvene li se Lukaču uši kad bude potpisivao rješenje u kom sam uobičajeno u pravu.

Na planu krivičnog postupka protiv mene zbog navodnog „ugrožavaja sigurnosti“ načelnika Dalibora Ivanića već mjesecima tužilaštvo i MUP nezakonito mi uskraćuju pravo na uvid u spise. Zašto? Pa već sam im najavio krivičnu prijavu na bazi dokumenata koje su sami sačinili, potpisali i ovjerili pečatom.

Ured disciplinskog tužioca VSTS zaprimio je moju predstavku protiv okružnog tužioca Mirjane Miodragović-Basrak zbog skandalozne istrage protiv mene i sad samo trebam dostaviti dokaze. Imam već dovoljno dozaka, ali čekam da mi omoguće uvid u spis, pa da to „zakujem“ do kraja.

Ovaj mladi postupajući tužilac i njegov šef Mladen Mitrović pokušavaju da sakriju određene dokaze, a ne sumnjaju kako će se uskoro suočiti sa posljedicama svojih postupaka. I to ozbiljnim posljedicama. Ni šef Dodik im neće moći pomoći!

Kod Darka Ćuluma, direktora policije, morao sam urgirati na ranije podneske. Lijepo je zasjesti na direktorsku poziciju i pretvarati se da nema pojma o tome šta mu rade potčinjeni. No, neće moći!

Uskoro će se i Glavni tužilac Mitrović i policijski „diša“ Ćulum suočiti sa zahtjevima nekih vrlo moćnih predstavnika međunarodnih organizacija, koje od njih traže ono šta meni uskraćuju.

Za kraj moram apostrofirati jednu činjenicu. Tužilaštvo i MUP uskraćuju mi pristup dokumentaciji, a samo kako bi sakrili sopstvene nezakonitosti. Napali su mi porodicu, a potom i mene, teško me zlostavlali preko godine, te lažno optužili za nepostojeće krivično djelo.

Zašto kriju dokumentaciju? Naprosto, riječ je o takvim budaletinama koje su same sačinjavale dokaze sopstvenih nezakonitosti i toga su danas svjesni. Meni je dokumentacija potrebna kako bih krivičnom prijavom razvalio sve šta je protiv mene nezakonito i montirano pokrenuto. Znaju kako će ta prijava rezultirati i zato kriju dokaze.

Godinu i nešto sam ih pustio da rade sve šta su naumili, a upravo zbog svijesti da sami protiv sebe djeluju bolje nego što bih ja to ikad uspio. Zato sam bio u „defanzivi“. No, kad sam procijenio da je vrijeme za moje omiljeno bojno područje – napad, uslijedili su moji podnesci od kojih se sad akterima mog progona crvene uši.


Kako su radili „sve po zakonu“ tako danas kriju ono šta su pisali i potpisivali. Eto ko provodi zakone u Republici Srpskoj! No, koliko dugo će još moći kriti dokaze? „Iskopaće ih Bili!“.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.