уторак, 7. јул 2015.

MUP ZATRAŽIO POMOĆ OD KOMUNALNE POLICIJE


Dragi prijatelji,

kako naslov kaže, MUP RS je u svojoj požrtvovnoj „borbi“ protiv mene zatražio pomoć od KOMUNALNE POLICIJE!


U sedmom danu štrajka glađu, ispred objekta CJB Prijedor izložen na blizu 40 stepeni celzijusa, za naše MUP RS-e ja predstavljam „opasnost“ protiv kakve se ne mogu sami boriti, nego su pomoć zatražili od prijedorske komunalne policije. Kako su to hiljade građana Prijedora mogli primijetiti u centru grada sam juče ujutro polijepio 10-15 letaka u kojima ih obavještavam kako ispred zgrade CJB štrajkujem glađu. U pitanju je letak koji možete vidjeti na fotografijala, pričvršćen na mojoj odjeći.

Moj „silni grijeh“ i zločin se ogledao u tome što sam 5-6 letaka pročvrstio na drveću oko objekta CJB Prijedor. Zato su moji pretpostavljeni juče moj „zločin“ prijavili jedinici komunalne policije Grada Prijedora. Komunalne kolege su sinoć revnosno uklonili letke, a protiv mene će uslijediti postupak.

Dragi prijatelji, zamislite sad kako funkcioniše naša policija. Mjesecima govorim o organizovanom kriminalu, o terorizmu i ekstremizmu, o monstruoznim zločinima, no, jedino šta naš MUP dotiče jeste „duševna bol“ drveća na kakvu sam zločinački pribadačama pričvrstio letke.

Dugo sam u institucijama Srpske, predugo, i mislio sam da me više ništa ne može iznenaditi, ali se pojedinci pobrinu da u tome sve češće uspiju.


U dalje, dragi moji prijatelji, moram Vas obavijestiti da sam danas posjećen od strane medicinske ekipe hitne pomoći prijedorskog Doma zdravlja. Moje kolege, zabrinute za moje stanje, zamolili su pregled i ekipa hitne pomoći se odazvala. Iskreno sam zahvalan na tako ljudskom gestu. Pregledom je konstatovano da sam dobrog zdravstvenog stanja i da nema nikakvih problema ili posljedica. Međutim, zbog određenih proceduralnih obaveza sutra ću morati posjetiti mog porodičnog ljekara, a poznavajući našu mladu i revnosnu doktorku vjerojatno će uslijediti novi pregled. Znači, svi koje brine moje zdravlje mogu odahnuti obzirom da sam pod sigurnim ljekarskim nadzorom.

Doduše, postoje i oni koji zloupotrebljavaju moje zdravstveno stanje, a to je – pogodili ste MUP RS-e. Jutros su me „'ladno“ obavijestili kako su mi od 03. Jula otvorili bolovanje, bez da je mene iko upitao za mišljenje. Pojedinci u MUP-u olako odluče da nekome oduzmu PRAVNU SPOSOBNOST, no, tim pitanjem ćemo se baviti na sudu kada za to dođe vrijeme.

Ipak postoji jedna dimenzija bolovanja o kojoj Vam moram pripoviditi –

 
I MOJA PORODICA JE OSUĐENA NA GLADOVANJE!


Vidite, poštovani prijatelji, od početka tekuće godine MUP nezakonito obračunava naknade plata radnicima na bolovanju. Tako za bolovanje preko mjeseca oduzimaju 30 odsto od plate i to na osnovu sopstvene jednostrane odluke (protivzakonito i protivpravno). U mom konkretnom slučaju postoji jasno utvrdiv osnov za:
-       postojanje profesionalnog oboljenja, te,
-       oboljenja izazvanog propustima poslodavca u domenu zaštite na radu.

Umjesto da moj Poslodavac (MUP RS-e) izvrši svoje zakonske obaveze i utvrdi kako je u mom slučaju godinama vršen NAJTEŽI MOGUĆI OBLIK MOBINGA, a koji je produkovao narušeno zdravstveno stanje, te da utvrdi postojanje profesionalnog oboljenja, na moju štetu se i dalje čini mobing i krajnje bezobziran progon.

Tako, umjesto da tokom bolovanja primam punu naknadu plate (100%), te da mi omoguće profesionalnu rehabilitaciju, MUP mi nezakonito odbija 30 odsto od naknade. Da to prevedem u realnost prošlog i ovog mjeseca, nakon odbijanja kredita i umanjivanja plate, „na ruke“ dobijam 200 maraka. Sa cirka 200 maraka treba da hranim šestočlanu porodicu. I sad je mom poslodavcu nedovoljno to što moramo gladovati dva mjeseca, nego to namjerava produžiti i dalje.

Dragi moji prijatelji, vjerujte da sam na svoju djecu i porodicu izuzetno osjetljiv, no, iskreno se premišljam da popustim ZAHTJEVIMA mojih ukućana da mi se pridruže u štrajku glađu. Biću iskren i reći ću da moja porodica još uvijek ne gladuje u onom bukvalnom smislu obzirom da proizvodimo značajan dio naše ishrane, ali za preživljavanje šestočlane porodice treba mnogo više... mnogo više od 200 maraka!

Sad, ostaje pitanje zbog čega moja porodica mora da gladuje? Zar zbog toga što je njihov hranilac ZAKONITO i PROFESIONALNO radio ono šta mu je u opisu posla?... ili zbog toga da pojedince prestanem prozivati za kriminal i korupciju???

Na kraju, želim da se zahvalim svim građanima i kolegama koji su mi ovih dana prišli i dali podršku u onome šta činim!


Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.