среда, 1. јул 2015.

OTVORENO PISMO MINISTRU DRAGANU LUKAČU



Gospodine ministre,

„trust mozgova“ predvođen direktorom Gojkom Vasićem i načelnikom CJB Prijedor Daliborom Ivanićem NAPOKON je odabrao „taktiku“ kakvom će iznuditi da prestanem sa započetim štrajkom glađu. Šta su „mozgovi“ smislili – AFERIM im!


Vidite, gospodine ministre, od kako sam prije 20-ak dana najavio štrajk glađu „trust mozgova“, koji upravlja našom policijom, smišlja kako da spriječi moj naum. Tako su se bavili mojom suspenzijom, prinudnim sprovođenjem na psihijatriju, nasilnim izbacivanjem iz objekta i ino. Svaku njihovu ideju „elaborirao“ sam im kao krivično djelo i podučio ih da to ne čine.

I sad je „trust mozgova“ došao na briljantnu ideju – unaprijed utvrđujući da tri dana nisam dolazio na posao. Tako nešto predstavlja težu povredu radne dužnosti za kakvu je predviđena mjera prekida radnog odnosa, šta pojedincima i jeste cilj!

Moguće je da načelnik Dalibor Ivanić nije primijetio moje prisustvo u CJB Prijedor, iako smo se danas DVA PUTA MIMOIŠLI. Nisam obraćao pažnju da li je načelnik nosio naočare, ali ne uočiti moju figuru od 186 centimetara i 105 kilograma zaista nije lako. Moguće je da me načelnik zaista nije vidio, ali teško da će slično posvjedočiti preko stotinu zaposlenih u CJB Prijedor koji su me itekako vidjeli.

No, zadržimo se na formalnopravnim aspektima ove „genijalne ideje“ mojih pretpostavljenih. Gopodine ministre, ja sam prije 20-ak dana Vama lično, te predsjedniku Miloradu Dodiku, Odboru za bezbjednost i vaskolikoj javnosti najavio kako ću štrajk glađu realizovati u SLUŽBENIM PROSTORIJAMA prijedorskog Centra, dakle na SVOM RADNOM MJESTU! Zar mislite da sam ovu lokaciju odabrao nasumično?

Za posljednjih sedam i po godina progona kakvom sam izložen prikupio sam brojna iskustva o tome kako „trust mozgova“ funkcioniše. Počesto govorim da kvazistručnjaci nisu sposobni osmisliti ništa kvalitativno novo, nego samo ponavljaju jedne te iste budalaštine. Do sada sam „razbio u paraparčad“ 20-ak montiranih postupaka kakve je „trust mozgova“ vodio protiv mene. I znate šta se redovno ponavlja? Nakon sprovedenih postupaka „stručnjaci“ uništavaju službenu dokumentaciju iz istih obzirom da uvijek utvrdim kako ta dokumentacija predstavlja dokaze krivičnih djela i sprege sa organizovanim kriminalom.

Gospodine ministre, znate dobro da sam na početku Vašeg mandata tražio prijem na službeni razgovor, a u prisustvu direktora Vasića. Znate da sam na tome insistirao samo da čujete kakva krivična djela mu stavljam na teret i na kakvim dokazima baziram svoje navode. Vi ste „profesionalno“ izbjegli taj susret i saznanja o tome kakav je direktor u Ministarstvu kojim rukovodinte. Eto nadam se da ćete jednako „profesionalno“ potpisati moje rješenje o otkazu. Samo ISTINA je bitno drugačija od onoga šta ćete Vi potpisati.

Uvaženi gospodine, kad smo već kod te ideje da mi uručite otkaz zbog „nedolaženja“ na posao, hajde da Vama i javnosti nešto ispričam. Upitajte, molim Vas, direktora Vasića da li su moji navodi istiniti. Vidite, 2007. godine mene su pretpostavljeni teretili da ČAK PET DANA nisam dolazio na posao. Isto smo se ovako, kao i danas, po cio dan poprijeko gledali i svađali, ali su „stručnjaci“ tvrdili da sam „nevidljiv“.

No, upitajte direktora Vasića zbog čega su ti tadašnji postupci vođeni. Znate, tada sam inicirao službene aktivnosti Jedinice za posebne istrage o brojnim bukvalno monstruoznim zločinima prijedorskih zelenaša. Poseban problem ogledao se u činjenici da je određeni broj pripadnika policije direktno saučestvovao u tom obliku organizovanog kriminala.

Desetak građana je pristupilo u UKP i dalo izjave inspektorima Jedinice. Time su de facto prijavili krivična djela i stekli prava propisana Zakonom o krivičnom postupku. Upitajte direktora Vasića zbog čega ovaj nesumnjivo krivični predmet organizovanog kriminala nije dobio svoj pravosudni epilog. Zato što je vajni direktor Vasić počinio krivična djela zloupotrebe službenog položaja, sprečavanja dokazivanja i pomaganja učiniocima krivičnog djela. Taj krivični predmet jasno pokazuje kakva je „borba protiv kriminala“ našeg direktora.

Zatim, gospodine ministre, upitajte direktora Vasića kako je okončana krivična prijava kakvu sam podnio 2008. godine. Ovom prijavom pokušao sam reaktivirati službene aktivnosti na pomenutim zločinima zelenaša, ali i ubistava Irene Predojević, Predraga Vrbana, Seada Kanurića, Gordane Milosavljević, Doris Bajilo, Dušanke Stanković i nekoliko povezanih slučajeva nasilne smrti građana. Kako je okončan taj predmet? Pa upitajte gospodina Vasića ili izvršite uvid u isti. Na dokumentima koji su doveli do nezakonitog i nepravilnog okončavanja predmeta naći ćete potpise Gojka Vasića.

Eto tako Vam to funkcioniše u Ministarstvu kojim rukovodite. Meni ovo nije prvi put da sam „nevidljiv“ (da boravim na svom radnom mjestu, a moji šefovi tvrde da me nema). Znate, Prijedor je daleko, pa može doći do kakve zabune po pitanju ima li me ili nema. Kako bih otklonio moguće zablude dana 03. jula (u petak) doći ću ispred zgrade sjedišta MUP-a RS-e („Bijela zgrada“) i tamo protestvovati. Iskreno se nadam da će me direktor Vasić tom prilikom spaziti... ili će se pretvarati da je „slijep“, kao njegov pulen Ivanić.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.