понедељак, 6. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - ŠESTI DAN!


Dragi prijatelji,


ulazimo u šesti dan ove naše zajedničke avanture. Imam još snage i danas štrajk nastavljam ispred objekta CJB Prijedor.


Obzirom da su mi onemogućili pristup interenetu u zgradi prijedorske policije, time više nemam potrebe ni boraviti u istoj. Štrajk glađu nastavljam ispred objekta u cilju da me građani vide, ali i da ja svakog prolaznika POGLEDAM U OČI! Nema u gradu osobe koju ne mogu pogledati u oči i reći šta mislim.


Dok sam ispred objekta, dragi prijatelji, dostupan sam za sva Vaša pitanja, komentare ili primjedbe. Priđite mi slobodno i nemojte da se nekoga bojite. Valjda ste iz mog primjera uvidjeli da se ne treba bojati pokondirenih tikvana, poturica i nesoja!


EURO BLIC je danas objavio tekst o mom protestu i neizmjerno sam zahvalan tom mediju. Šta da Vam poručim, osim da čitate taj list obzirom da je pokazao kako ne priznaje medijsku blokadu kakva mi je nametnuta! Novinar je vijerno prenio moje navode i sačinio dobar tekst.

No ono šta me je zaprepastilo jeste izjava direktora policije Gojka Vasića. Monstrum Vasić izjavio je kako ja imam zdravstvenih problema, kakve bi medijska pažnja mogla pogoršati, Pa sam Gebels bi mu pozavidio na takvim konstrukcijama. Kako je moguće da direktor policije ZNA za nekakve moje "zdravstvene probleme", ali i za PROGON kakvom sam izložen.


Moj poslodavac protiv mene vodi više disciplinskih postupaka zbog toga što sam javnost obavijestio o kriminalizaciji u vrhu policije, a za to nisam tražio odobrenje Gojka Vasića. Čuj, trebalo je od kriminalca da zatražim odobrenje da bih se bavio njegovim kriminalom! Pa gdje to ima? Međutim, koliko su te dvije konstrukcije spojive. Ili sam neke radnje učinio usljed zdravstvenih problema, pa me ne mogu progoniti, ili sam to svjesno učinio, ali onda se ne mogu pozivati na moje zdravlje.


Da bih čitaocima pojasnio kako funkcioniše Gojko Vasić dovoljno je da ukažem kako je moje progonitelje (pokretače postupaka) počeo unapređivati sa komandirskih na načelnička mjesta. Nisam počinio niti jednu zabranjenu radnju, ali svaki moj pretpostavljeni koji "montira" postupak protiv mene može računati na Vasićevo unapređenje. Eto tako to ide!


Nemam ja nikakvih zdravstvenih problema mimo onoga šta muči sve ratne policajce i dugogodišnje operativce. Moj problem je Gojko Vasić i grupa kriminalizovanih bitangi oko njega, te njegovi poltroni. Međutim, po ini put ponavljam - Gojku Vasiću je mjesto u KPZ Tunjice i pobrinuću se da ga tamo smjestim.


Zna Gojko Vasić odlično šta ga čeka u budućnosti (smjena i zatvor) i samo zbog toga ovako manipuliše javnošću. No, vrijeme sve pokaže, pa će tako biti i sa ovim aktuelnim događanjima.


Moram još napomenuti kako Fejsbuk stranica "Republika Srpska" na kojoj sam pokrenuo pitanje PRVOG REFERENDUMA U REPUBLICI SRPSKOJ po broju prijatelja i posjeta raste. Sve više osoba dijeli referendumsko pitanje i time ukazuje da je nezadovoljno stanjem u Srpskoj!


Posjetite: www.facebook.com/profile.php?id=100009687945196

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.