субота, 4. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - ČETVRTI DAN!


Dragi prijatelji,

zajedno ulazimo u četvrti dan jedne avanture, za mene do sada nepoznate. Budno pratim reakcije i dešavanja u mom okruženju, no, analiziram i svoje unutrašnje stanje. Vjerujte mi na riječ - čovjek je zaista čudno biće!


Jučerašnji dan bio je poprilično iscrpljujući, no veče i jutro donijeli su svojevrsne podsticaje nakon kojih se osjećam "k'o nov"! Nevjerojatno je kako neki mali pozitivni pomaci mogu organizmu uliti pozitivnu energiju i čovjeka regenerisati do nevjerojatnih dimenzija. Prije započinjanja štrajka razmišljao sam kako bi četvrtog ili petog dana trebao osjećati posljedice po organizam i duh, ali sam se očigledno prevario. Već sad sam siguran da ću narednih nekoliko dana podnijeti bez ikakvih problema.


Kakvu sam to energiju dobio?

Sinoć je uslijedila jedna informacija kakvu Vam, dragi prijatelji, ovog trenutka ne mogu saopštiti. Sljedeće sedmice objelodaniće je "onaj ko treba" i to ću mu rado prepustiti. Uglavnom, u ovoj borbi i ukupnim dešavanjima nisam sam i postoje odgovorne osobe kakve svoje funkcije i obaveze shvataju ozbiljno i profesionalno. No, ostavimo to za tranutak u kom će doći do pune materijalizacije i objelodanjivanja onoga šta se događa.

Sa druge strane, došao sam do informacija kakve me ne vesele iako su direktno ili indirektno povezane sa ovim šta činim, ali mnogo više sa opasnostima iz našeg neposrednog okruženja. Tako će čitaoci ovog Bloga, odnosno Vi dragi moji prijatelji, PRVI DOZNATI ekskluzivne informacije o stanju bezbjednosti u našem okruženju i reakcijama institucija.

Znači, nedavno je u MUP-u RS-e održan sastanak "na najvišem nivou" i razmatrana je ukupna bezbjednosna situacija, a posebno opasnosti od sve izvjesnijeg terorizma i ekstremizma. Kakvo je stanje bezbjednosti i kakve su reakcije "nadležnih" možda najjasnije govori to što je psovanje majki bio "argument" kakav je među akterima sastanka najčešće korišten. Smatram se vrlo kompetentnim za oblasti kriminalistike i bezbjednosti, no, nikada nisam čuo da se psovanje majki može podvesti pod strategijsko i taktičko djelovanje institucija u odnosu na opasnosti koje prijete društvu. Ipak, izgleda da "trust mozgova" koji predvodi našu policiju svoje "znanje" prezentuje pominjanjem majki.

Međutim, međusobne uvrede nisu ono šta Vam želim prenijeti, nego nešto sasvim drugo. Na nekoliko važnih pozicija u MUP-u Srpske doći će do promjena visokih funkcionera. Riječ je o čak 4-5 (moguće i više) rukovodilaca uprava i jedinica. Čak su mi poznata imena nekih "budućih i bivših" funkcionera, ali ću njihovo objelodanjivanje prepustiti ministru Draganu Lukaču

Sad moram upitati i sebe i Vas, dragi moji prijatelji, kako racionalizovati ovu situaciju. Nedavno sam javno postavio pitanje koliko je registrovanih pripadnika vehabijskog pokreta  od strane CJB Prijedor dobilo odobrenje za nabavljanje vatrenog oružja. Prijedor u tome najvjerojatnije prednjači, ali slično se dešava širom Republike Srpske. U zadnjih godinu-dvije dogodila se jedna nevjerojatna pojava da su pripadnici muslimanske konfesije i počesto osobe bliske vehabijskom pokretu i Islamskoj državi "preko noći" postali "pasionirani lovci". Unutar te kategorije odobreno je na stotine i stotine slučajeva nabavljanja lovačkih pušaka sa optičkim nišanom. Istovremeno, unutar bošnjačke populacije posljednjih nekoliko godina došlo je do prave pomame za nabavljanjem pištolja. Slobodno možemo govoriti o hiljadama slučajeva. 

Kako čujem evidencije osoba koje podnose zahtjeve za odobrenja za nabavljanje vatrenog oružja pružaju malo "čudnu" sliku demografskog stanja u Republici Srpskoj. Kada bi ove evidencije bile uzete kao pokazatelj demografskih odnosa - moglo bi se zaključiti da u Republici Srpskoj živi 70-80 odsto bošnjačkog stanovništva, a ostatak se odnosi na sve ostale kolektivitete. Po meni to je vrlo ozbiljan indikator opasnosti, no, ko sam ja da postavljam takva pitanja?

I u odnosu na postupke izdavanja odobrenja došlo je do vrlo indikativnih promjena. Kako doznajem, sve češći su slučajevi da naši građani, koji borave u inostranstvu, pojedinim policajcima šalju pismene punomoći da u njihovo ime provedu postupak pribavljanja odobrenja za nabavljanje vatrenog oružja. Procedura je toliko pojednostavljena da pomenuta lica više ne moraju ni dolaziti u Srpsku zbog "sitnica". Ono šta uštede na putovanju dovoljno je da počaste revnosne službenike naše policije i "svi zadovoljni". No, to je policija koja brine o našoj bezbjednosti (normalno, čast izuzecima!).

Vidite, dragi prijatelji, prvi sam u javnosti postavio pitanje odgovornosti bivšeg načelnika CJB Prijedor Vojislava Pelkića zbog opisanog "legitimnog" naoružavanja vehabita i simpatizera Islamske države, a reakcija MUP-a bila je da me upute na vanredni ljekarski pregled i ustvrde kako sam zdravstveno nesposoban zbog "psihičkih problema". Imam li takvih problema svaka prosječno inteligentna i obrazovana osoba može procijeniti čitajući moje tekstove i posmatrajući dešavanja u svom okruženju. No, ovde je moje zdravlje irelevantno, nego pozabavimo se pitanjem kome to policija odobrava nabavljanje vatrenog oružja? 

To što je ministar Dragan Lukač bukvalno "šutnuo" Vodislava Pelkića sa načelničke na inspektorsku poziciju nije riješilo probleme koje je ovaj proizveo. Svi vehabiti i ekstremisti koje je Pelkić ( i mnogi drugi "Pelkići" širom Srpske) "naoružao" i dalje predstavljaju opasnost po naše okruženje, a ništa se ne čini na otklanjanju iste. Profesionalno i zdravorazumski to je jednostavno neprihvatljivo ponašanje!

No, što se tiče događanja o kojima govorim moram apostrofirati kako me ista ne vesele, ali su jasan indikator da sam bio u pravu kad sam podigao glas protiv onoga šta se događa. Pri tom me niti u primisli ne zanima šta o mom "pravu" misli Milorad Dodik, Dragan Lukač ili biloko iz te kategorije. Meni je jedino važno šta mislite Vi, dragi prijatelji, i samo zbog Vašeg mišljenja pojašnjavam kako moj štrajk glađu nije nikakav hir ili izraz nezadovoljstva pozicijom u sistemu, nego apel na objektivnu/realnu opasnost kakava ugrožava i Vašu i moju djecu.


Nije sve tako crno!

Dragi moji, neću Vas dalje "zastrašivati" opasnostima kakve nas vrebaju, nego ću navesti i nekoliko pozitivnih dešavanja u odnosu na moj protest. Jeste da će u bliskoj budućnosti uslijediti ozbiljna destabilizacija, no ovaj prostor i ovi ljudi su slična dešavanja mnogo puta prebrodili, pa će tako biti i ovoga puta.

Dakle, od pozitivnih dešavanja dogorilo se to da je banjolučki potral Frontal.RS objavio informaciju o tome da sam započeo štrajk glađu. To je prvi medij koji je tu vijest objavio i na tome sam im neizmjerno zahvalan. Prilikom započinjanja štrajka obavijestio sam sve "vodeće" B-H medije o tome šta se dešava i kako do sada stvari stoje - to za njih nije "vijest". Da li to govori o meni ili o njima prepustiću javnosti, no, jedno je nepobitno! To što je moj Blog udvostručio posjećenost pokazuje da javnost interesuju ova dešavanja. Zbog čega drugi mediji odbijaju/izbjegavaju da se time bave - doći će vrijeme kada će to morati javnosti objasniti. 

No, sve na stranu, meni lično je važno da je MOJ FRONTAL odreagovao kako sam i očekivao. Mnogo sam vezan za ovaj portal, a posebno jer je isti objavio moje prve tekstove (bar one iz ovog vijeka, obzirom da sam prve tekstove objavio još kao maloljetnik). Frontal me je učinio poznatim u domenu elektronskih medija ovdje i u Srbiji, i to im ne mogu zaboraviti. Ovo šta su učinili povodom štrajka me je posebno ganulo i za to imaju moju bezgraničnu zahvalnosti.

Tu moram dodati još jedan meni drag medij, a u pitanju je portal Prijedorske.info. Ovaj portal odavno prenosi moje tekstove, a prenio je i informaciju o započinjanju štrajka. To je nešto šta ću im zapamtiti, a jedino šta bi im poželio jeste da OSTANU korektni i profesionalni kao što su to bili i do sada. Da, ostaje mi samo da građane pozovem da prate Prijedorske.info.

Sljedeća pozitivna stvar, koja je jutros napunila moje "baterije" jeste moja porodica. Skoknuo sam do kuće i okupao se. To je, normalno, rezultiralo zagrljajima i poljupcima moje dječice, supruge i majke. Teško mi je zbog ovoga šta trenutno trpe, teško mi je zbog svega šta su otrpili zadnjih 7-8 godina, no, moju porodicu čine HEROJI. Moji ukućani, pa čak i dječica, dobro su upoznati sa aktuelnim dešavanjima, a posebno jer prate i ono šta se dešava u javnosti. Imam bezrezervnu podršku svoje porodice da istrajem u ovome šta sam započeo. Biću iskren i priznati, ovo nije prvi put da se bavim mišlju o štrajku glađu i to je nešto na šta sam odavno bio spreman. Međutim, moja porodica nije bila spremna i sposobna izdržati to. Zbog njih sam odlagao ranija slična dešavanja. No, ovoga puta moja porodica je pokazala čvrstinu kakvoj se čak ni ja nisam nadao. Vjerujte, da se sa ovim nose kao pravi heroji.

Nekih stotinjak poljubaca koje sam jutros dobio došli su mi kao obroci ili infizuja i jednostavno Vam ne mogu objasniti koliko sam jak, koliko se osjećam moćno. Osjećam da ću narednih nekoliko dana bez ikakvih problema redovno Vas, dragi prijatelji, informisati o aktuelnim dešavanjima.

Do daljeg ostajte mi zdravo i blagoslovljeno!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.