среда, 1. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - DRUGO DAN!


Poštovani čitaoci,

danas je drugi dan mog protesta. Osjećam se dobro, bar u onom fizičkom smislu. Nedostaje mi porodica!

Primjećujem da je Vaše interesovanje za ono šta činim i pišem PORASLO u dvostrukom broju od nekakvog dnevnog prosjeka. Juče je Blog  rabilježio REKORDNIH  1 258 posjeta. Na tome sam Vam neizmjerno zahvalan.



Kako možete vidjeti sa fotografije, za tri mjeseca Blog je zabilježio 38 962 Vaše posjete. Takvoj posjećenosti se nisam nadao.

Za one koji me prate preko stranice na Gugl+ mogu iznijeti podatak kako je tu zabilježeno Vaših 103 120 posjeta! Fantastičan podatak!


Što se tiče dešavanja oko štrajka, mogu Vas obavijestiti kako je "trust mozgova" koji upravlja našom policijom osmislio kako će dane mog štrajkovanja okvalifikovati kao nedolaženje na posao (iako sam u zgradi CJB Prijedor već neprekodno 20 sati). Zbog toga sam sinoć objavio pomalo oštro OTVORNO PISMO MINISTRU DRAGANU LUKAČU. Šta li će "trust mozgova" osmisliti za danas - ostaje da se vidi!


                                                                               ZAHVALNI AUTOR!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.