четвртак, 2. јул 2015.

ZAHVALNOST HRABRIM KOLEGAMA


Narodna izreka da "zlo nikada ne dolazi samo" i danas se pokazala opravdanom. Zamalo da mi izgori kuća. Srećom, hrabre kolege su blagovremeno intervenisale i spasile me nove nesreće!


Negdje iza tri sata zvoni mi telefon. Čujem majčin panični glas i jedva razaznajem da su planule električne instalacije na krovu naše porodične kuće. Razumijem da plamen nije velik, ali suvoj hrastovini na našem krovu sasvim je dovoljan.

Iako uspaničen, automatski pozivam vatrogasce. Pri tom refleksno uzimam ključ od službenmog vozila i krećem prema krugu Centra. Kad, nenadano, iza sebe čujem povik kako ja nisam na dužnosti i nemam pravo koristiti službeno vozilo. U tim trenucima glavom mi se vrzmalo kako da spasavam svojih troje djece i ono malo "sirotinje" koju nazivamo domom. No, službena vozila ne služe tome, nego da "pokondireni tikvani" imaju u čemu zadovoljavati komplekse.

Uglavnom, vraćam ključ od vozila i izlazim ispred zgrade. Razmišljam kako je bijedno to što ne posjedujem automobil. Kad ono, ugledah poznanika Dadu, kog sam počesto hapsio i obrađivao. Zamolih ga da me odveze kući i on to učini. Pojurio je da zajedno spasavamo šta se spasiti može. Dobar je to momak, pa neka priča ko šta hoće.

I tako stigosmo kući, kad ono - opasnost prošla. Moj kolega i komšija Nermin je dotrčao i hrabro se popeo na tavan. Pri tom je pozvao i vatrogasve i električno. Drugi kolega, Tubin, isključio je glavne osigurače i tako prekinuo protok struje. Kako samo kasnije shvatili, izgorile su kleme na samonosivom kablu i to je kod svake veće potrošnje proizvodilo zagrijavanje instalacija. Prekidom protoka došlo je do hlađenja instalacija i gašenja vatre.

Možda sve to izgleda jednostavno, no, da nije uslijedila opisana i blagovremena intervencina naših hrabrih policijaca - ja bih sad vjerojatno prebirao po ostacima moje imovine. Mislim da je ljudski da ih ovako javno pohvalim i da im ZAHVALIM na onome šta su učinili.


Što se tiče daljeg toka štrajka glađu obavještavam čitaoce da sutra rano ujutro moram u Banjaluku na vanredni ljekarski pregled, tako da ću postove pisati popodne.

Zahvaljujem čitaocima što u rekordnom broju prate ovaj Blog i na taj način mi daju podršku!


Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.