петак, 3. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - TREĆI DAN!


Poštovani čitaoci,

danas je treći dan mog protesta. Završio sam vanredni ljekarski pregled u Banjoluci i vratio se u prostorije CJB Prijedor gdje nastavljam sa štrajkom glađu.


Nadam se da ćete mi oprostiti što ovaj tekst iznosim ukratko, ali zaista sam iscrpljen preko očekivane mjere. Toliko dešavanja Vam želim prenijeti, no, za to ima vremena, a neke stvari je bolje kvalitetno racionalizovati, nego ih iznositi u još uvijek nejasnom obličju. Do sada ste mogli shvatiti kako svaka moja najava budućih dešavanja rezultira tekstom kakav privlači Vašu pažnju. Nema razloga da i dalje ne bude tako!

Jučerašnja posjećenost iznosi 1 589 čitalaca i to je novi rekord Bloga!


Na kraju, reći ću da pratim vaše interesovanje za ovaj Blog i aktuelna dešavanja. U medijskoj blokadi u kakvoj se nalazim vrlo je indikativno da posjećenost Bloga raste iz dana u dan. Svojim interesovanjem jasno pokazujete da ne prihvatate "stvarnost" onako kako je oblikuju ovdašnji mediji i nosioci moći u institucijama. Pokazujete da želite doznati istinu! To mi daje snagu potrebnu da iznesem ono šta sam započeo i na tome sam Vam neizmjerno zahvalan!

Pri tom moram pomenuti kako mi se sve veći broj čitalaca i građana obraća direktno, i to u stoprocentnom iznosu sa riječima podrške. Nisam u mogućnosti odgovoriti na sve mejlove, poruke i ino, pa čak ni sve to pročitati u aktuelnom trenutku (podosta toga pročitam npr. sutradan), no znajte da ipak gro Vaših poruka dođe do mene i svaka predstavlja dodatni atom snage. Hvala Vam na tome!

Ja trenutno "ne postojim" za MUP RS, za medije, za cjelokupno društvo, no, postojim za Vas - moje čitaoce, moje posljednje i jedine prijatelje. Meni je to sasvim dovoljno!


ČITAJTE ZABRANJENOG ANALITIČARA  -  ZAHVALNI AUTOR!

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.