недеља, 5. јул 2015.

ŠTRAJK GLAĐU - PETI DAN!


Poštovani čitaoci,

u petom danu gladovanja i iscrpljivanja ja sam sve jači, no, moji protivnici sve više pokazuju znake panike.


POTURICE SE SAME PROKAZUJU!


Dragi prijatelji, moram biti kratak obzirom da su moji pretpostavljeni naredili mi da prestanem koristiti "službeni" Internet. Njihov problem sastoji se u tome što već peti dan boravim u službenim prostorijama i štrajkujem, no u kancelariji imam pristup Netu (mupovski) i u mogućnosti sam da sva dešavanja objelodanim.

Usljed toga došlo je do probijanja medijske blokada i elektronski mediji polako objavljuju informacije o mom protestu, ali svi odreda upućuju na ovaj Blog. Zbog probijanja medijske blokade moji pretpostavljeni polako paniče i pokušavaju spriječiti da javnost sazna šta se ovdje dešava! To nikako nije znak snage, nego panike.

Prije dva dana su protivzakonito odlučili da me upute na bolovanje, međutim, kako je naša birokratija spora to ne mogu realizovati narednih nekoliko dana, a to je meni i više nego dovoljno. Zamislite, potpuno zdravoj osobi oduzeti pravo da sama procjenjuje da li je i kakva medicinska pomoć potrabna joj mogu samo monstrumi. Uostalom, podsjetiću Vas da sam u seriji tekstova već opisao kakvi monstrumi dominiraju našom policijom.

Dalje, ići na ovako jeftine zabrane i sprečavanje objelodanjivanja istine mogu samo bijedne poturice i dobro sam ih juče opisao!

Sad polako moram dovršiti ovo javljanje obzirom da svakog sekunda očekujem reakciju POTURICA i sprečavanje daljeg pisanja. 

Obavještavam Vas da očekujem i kako će me ubrzo izbaciti iz službenih prostorija, tako da ću protest nastaviti ispred zgrade CJB Prijedor.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.