петак, 29. септембар 2017.

Živio nam predsjednik Dodk!



Na vijest da su srpski predstavnici Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH deblokirali izgradnju Pelješkog mosta od relevantnih subjekata tražio sam objašnjenje takvog poteza. Kao odgovor dostavljem mi je dokument koji ukazuje kako predsjednik Milorad Dodik štiti interese srpskog naroda, na čemu mu valja JAVNO ČESTITATI.


Piše: Borislav Radovanović

Kontaktirao sam našeg provjerenog insajdera „Pericu“, koji je vrlo blizak saradnik predsjednika Dodika, te ga prosto upitao zašto su srpski delegati oborili deklaraciju gornjeg doma Parlamentarne skupštine o blokadi izgradnje Pelješkog mosta. Nije mi bilo jasno kakav interes srpski narod ima od ovog hrvatskog projekta.

Na to mi je „Perica“ jednostavno proslijedio dokument od kog sam se prosto zaledio. Kao izbjeglica iz Hrvatske, te kao građanin Republike Srpske, duboko sam obradovan kakve sve benefite je predsjednik Dodik ostvario u pregovorima sa hrvatskom predsjednicom Kolindom Grabar Kitarović. Odnosno, šta je od Hrvatske dobio za podršku izgradnje ovog mosta.

Zamislite, javno izvinjenje za sve srpske žrtve, izmjena hrvatskog ustava i vraćanje Srbima statusa konstitutivnog naroda, poziv premijera za vraćanje protjeranih Srba... Najbolje je da pročitate sadržaj dokumenta koji je hrvatska predsjednica uputila Dodiku, a koji mi je „Perica“proslijedio:


Uvaženi gospodine,

povodom Vašeg sporazuma sa gospodinom Draganom Čovićem oko podrške projektu „Pelješki most“ u ime Republike Hrvatske obavezujem se da ćemo:

1.    kao predsjednica javno uputiti ću izvinjenje svim srpskim žrtavama vojno-redarstvene akcije „Oluja“, kao i drugim srpskim stradalnicima Domovisnkog rata.

2.    kao predsjednica  Saboru Republike Hrvatske uputiti ću prijedlog izmjena Ustava R. Hrvatske i vraćanja Srbima statusa konstitutivnog naroda.

3.    premijer Andrej Plenković uputiti će javni poziv svim predratnim stanovnicima srpske nacionalnosti da se vrate u Hrvatsku.

4.    Vlada Republike Hrvatske izraditi će program održivog povratka protjeranog srpskog stanovništva u vrijednosti tri milijarde eura, te za isti pribaviti sredstva iz budžeta i Fondova Evropske unije.

5.    Vlada Republike Hrvatske će građanima srpske nacionalnosti koji su 1991. godine bespravno otpušteni sa posla nadoknaditi izgubljenu dobit, povezati radni staž i izmiriti obaveze u domenu mirovinskog osiguranja, zaključno sa okončanjem ratnih dejstava.

6.    poštujući Vaš gest predaje „Jasenovačke građe“ Republika Hrvatska dostaviti će institucijama Republike Srpske svu dostupnu dokumentaciju o umiješanosti Sjedinjenih Država u vojno-redarstvenu akciju „Oluja“, šta uključuje i produžetak dejstava protiv Republike Srpske, a sve kako bi Republika Srpska mogla osnovano tužiti Sjedinjene Države i tražiti nadoknadu štete.

Eto dragi moji pročitajte sadržaj dokumenta i pogledajte fotografiju istog, pa mi recite: da li ste iznenađeni kao i ja? Ovakve benefite ni maršal Tito nije uspijevao ostvarivati u doba svoje najveće moći. Kako god, predsjedniku Dodiku valja čestitati i ako ostvari samo trećinu obećanog.

Za kraj moram istaći da je naš insajder “Perica” osoba prema kojoj valja imati ozbiljno podozrenje. Da nije takav ne bi mu Dodk vjerovao i držao ga u svojoj blizini.

Hoću konkretno da upozorim kako mi je “Perica” možda dostavio kakav falsifikat. No, kad vidim da Glavna tužiteljica Tužilašta BiH i potpredsjednica VSTS mogu “javno mahati” falsifikatima, onda valjda i ja kao tek mali bloger mogu objelodaniti mogući falsifikat.

Eh da, "Živio nam Dodik" kliču u Hrvatskoj, a on otpozdravlja sa tri raširena prsta - poznatim ustaškim simbolom. Fotografiju nepostojećeg dokumenta hrvatske predsjednice valja tumačiti kao svojevrsnu KARIKATURU.

Нема коментара:

Постави коментар

Коментари не садрже мишљење аутора, нити исти одговара за недозволјен или непримјерен садржај коментара.